گوشی هوشمند HTC Bolt

گوشی هوشمند HTC Bolt دارای نمایشگر QHD و تراشه اسنپدراگون 810 است

اگر به خاطر داشته باشید، هفته گذشته خبری مبنی بر احتمال معرفی قریب الوقوع گوشی هوشمند HTC Bolt که با کد Acadia شناخته می‌شود را منتشر کردیم. در همین راستا ساعاتی پیش نیز یک کاربر توئیتری با نام LlabTooFeR، اطلاعاتی در رابطه با پردازنده و نمایشگر این محصول را فاش کرد.

گفته می‌شود که این محصول نیز همچون آیفون 7 و 7 پلاس فاقد درگاه 3.5 میلی‌متری صدا است. در همین راستا برخی منابع نیز تصریح کرده‌اند که گوشی هوشمند HTC Bolt، اولین محصولی خواهد بود که با هدفون‌های نسل جدید اچ تی سی سازگاری دارد.

کاربر توئیتری LlabTooFeR معتقد است که گوشی هوشمند HTC Bolt نسبت به پرچم‌دار این شرکت تایوانی از ابعاد بزرگ‌تری بهره می‌برد و به گفته وی این محصول دارای نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD است. در سوی دیگر وی همچنین معتقد است که شرکت تایوانی این محصول را به تراشه اسنپدراگون 810 مجهز کرده است.

البته همان‌طور که در جریان هستید، تراشه اسنپدراگون 810 به دلیل گرمای تولیدی بیش از اندازه در پردازش‌های سنگین، مشکلات بسیاری را برای تولید کنندگان گوشی های هوشمند به بار آورد، از این رو بعید به نظر می رسد که اچ تی سی قصد داشته باشد که به جای استفاده از تراشه‌های قدرتمند دیگری همچون اسنپدراگون 625، بار دیگر معضلات اسنپدراگون 810 را به جان بخرد.

بر اساس خبرهای منتشر شده گوشی هوشمند HTC Bolt با سیستم عامل اندروید نوقا معرفی خواهد شد و رابط کاربری Sense 8 (این همان نسخه از رابط کاربری Sense است که در گوشی اچ تی سی 10 نیز دیده شد؛ هرچند که این دستگاه هنوز به اندروید مارشمالو مجهز است) بر روی آن نقش خواهد بست. گوشی مورد بحث احتمالا دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بوده و علاوه بر بازار ایالات‌متحده، سایر بازارهای اروپا، آسیا و آفریقایی نیز این اسمارت فون را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*