تصاویر واقعی میزو ام 5

تصاویر واقعی میزو ام 5 قبل از معرفی منتشر شد

بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت چینی میزو در حال برنامه ریزی به منظور تولید یک گوشی هوشمند بوده که قرار است با نام میزو ام 5 (Meizu M5) شناخته شود. به تازگی تصاویر واقعی میزو ام 5 در فضای مجازی منتشر شده است.

گوشی هوشمند میزو ام 5 محصولی است که در سطح مبتدی قرار خواهد گرفت. جدیدا تصاویر واقعی میزو ام 5 منتشر شده است که طراحی و ظاهر آن را به نمایش می‌گذارد. در حقیقت چهار تصویر از این گوشی فاش شده که پنل قدامی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد.

تصاویر واقعی میزو ام 5 مشخصات فنی گوشی را فاش کردند

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این گوشی نیز علاوه بر ظاهر آن فاش شده است. بر این اساس گوشی میزو ام 5 از یک نمایشگر با دقت اچ دی استفاده خواهد کرد. درون این گوشی سطح مبتدی یک چیپست با نام MT6750 محصول شرکت مدیاتک قرار گرفته است و میزان حافظه رم آن نیز برابر با دو گیگابایت خواهد بود. دستگاه از حافظه داخلی پیشفرض 16 گیگابایتی استفاده خواهد کرد و دوربین اصلی آن به حسگری با دقت 13 مگاپیکسل مجهز خواهد بود. این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارشات منتشر شده میزو ام 5 طی مراسمی که در تاریخ 31ام ماه اکتبر (مصادف با دهم آبان ماه) برگزار می‌‌شود رسما معرفی خواهد شد. هنوز اطلاعات خاصی از قیمت نهایی گوشی به بیرون درز نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*