مشکل شکسته شدن شیشه دوربین ال جی وی 20

گزارش‌های متعدد کاربران از مشکل شکسته شدن شیشه دوربین ال جی وی 20

با شناسایی و عمومی شدن یک ایراد کارخانه‌ای در یکی از پرچمداران سازندگان گوشی‌های هوشمند، زمینه برای فروش بهتر محصولات دیگر تولیدکنندگان فراهم می‌شود، اما از قرار معلوم هیچ یک از شرکت‌ها قادر نیستند تا از شرایط پیش آمده به نفع خود استفاده کرده و رقابت را به نفع خود تمام کنند. مشکل شکسته شدن شیشه دوربین ال جی وی 20 (LG V20) از دیگر اتفاقاتی است که امیدها را از بین برده و کاربران را برای انتخاب یک پرچمدار جدید سردرگم نگه داشته است. آن طور که معلوم شده شیشه دوربین ال جی وی 20 به راحتی ترک می‌خورد و محافظت از لنز دوربین را با مشکل مواجه می‌سازد.

برآمدگی دوربین در قسمت پشتی گوشی‌های هوشمند نه تنها از نظر بسیاری از کاربران موضوعی ناخوشایند بوده و نمای گوشی را خراب می‌کند، بلکه به خاطر هم سطح نبودن با کل بدنه پشتی در معرض خطر بیشتری نسبت به بقیه بخش‌ها قرار دارد. این بخش به میزان بیشتری با لباس و دست کاربر درگیر بوده و در خطر برخورد با هر شیئی در نزدیکی خود قرار دارد. بر خلاف بسیاری از تولید کنندگان که با استفاده از روش‌های مختلف به سرپوش گذاشتن بر روی این نقطه ضعف اقدام کرده و با استفاده از مواد مستحکم دوربین گوشی را محافظت می‌کنند، مشکل ال جی وی 20 با بی توجهی دقیقا در همین نقطه ظهور کرده است.

مشکل شکسته شدن شیشه دوربین ال جی وی 20 (LG V20) ، اتفاقی عادی

مدتی است که کاربران اقدام به ضبط و انتشار ویدیو در شبکه‌های اجتماعی برای آگاهی دادن به دیگر کاربران کرده تا آنان را از مشکل ال جی وی 20 مطلع کنند. این ایراد مرتبط با برآمدگی موجود در پشت گوشی بوده و بخاطر شکننده بودن شیشه محافظ دوربین بروز کرده است. یک کاربر Reddit تصویری را از گوشی خود منتشر کرده که در آن شیشه دوربین ال جی وی 20 او به صورت کامل شکسته است. وی مدعی شده این اتفاق زمانی رخ داده که LED تعبیه شده در پشت گوشی برای مدت طولانی روشن مانده است. اگر که این ادعا صحیح باشد، نشان می‌دهد که مشکل ال جی وی 20 جدی بوده و حتی بدون وارد آمدن ضربه امکان شکستن این لایه محافظ وجود دارد. کاربر دیگری ادعا نموده که طی 5 ساعت اولیه تحویل گرفتن گوشی خود و بدون فشار آوردن و وارد نمودن ضربه‌ای خاص به قسمت پشتی، ناگهان با شیشه شکسته این قسمت مواجه شده است.

هنوز دلیل موجهی برای این اتفاقات اعلام نشده و مشکل شکسته شدن شیشه دوربین ال جی وی 20 توسط سازنده تایید نشده است، پس باید با شک و تردید به آن نگریست. در هر صورت این دسته از مشکلات ممکن است با بی‌توجهی کاربران رخ داده و برای جبران خسارت پیش آمده توپ به زمین سازنده پرتاب شود، اما از قرار معلوم با گذر زمان کاربران بیشتری در حال گزارش این مشکل هستند. حداقل کاری که می‌توان کرد این است که تا زمان گرفتن جواب قطعی و رسمی از سوی سازنده، وی 20 خود را با احتیاط بیشتری استفاده کنیم.

با اینکه تولیدکنندگان قطعات شیشه‌ای همچون نمایشگرها و… نظیر کرنینگ (Corning) با تولید محصولاتی از سری Gorilla Glass از بهترین و مرغوبترین مواد، خدمات زیادی به پیشرفت تکنولوژی نموده‌اند، هنوز در بخش “شیشه” گوشی‌های هوشمند احساس ضعف می‌شود. مشکل شکسته شدن شیشه دوربین ال جی وی 20 ، اگر که به تایید رسمی برسد، اولین نمونه از شکنندگی شیشه‌‎های به کار رفته در گوشی‌های هوشمند نخواهد بود چون همه روزه در سراسر جهان کاربران با شکستگی صفحه نمایش و یا دیگر قسمت‌های ساخته شده از شیشه در گوشی خود مواجه می‌شوند. شکنندگی شیشه دوربین ال جی وی 20 تنها به بدتر شدن این وضعیت دامن خواهد زد.

اگر که مشکل ال جی وی 20 برای شما مهم تلقی شده و برای خرید این گوشی به شک افتاده‌اید بد نیست تا نگاهی به ویدیو بررسی تست ضربه شیشه پشتی گوشی بیندازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. همش دروغ دورغ الکی میگن، کار اپل و سامسونگه پرچمدار اپل و سامسونگ(نوت7 و ایفون7)منفجر شدن هر دوشون پر از ایراد بودن الان خودشونو به هر دری میزنن تا برند های دیگرو خراب کنن برین بخونین همه سایت ها گذاشتن ال جی روV20 شصت هزار تا ازمایش مختلف انجام داده بعد فرستادتش بیرون خود گدجت نیوز تست سقوط های این گوشی گذاشته از ارتفاع4متری میندازتش پایین هیچیش نمیشه شیشه دوربینم نمیشکنه حالا با چراغ ال ای دی شکسته خخخخخخخخخخخخخخخ به قول دوستمون مگه سامسونگه

    • نه دروغ نیست .من خودم v20دارم شیشه دوربینش فوق العاده ضعیفه با یه ضربه کوچیک شکست پس بعید نیست با گرمای ال ای دی هم بشکنه از باقی امکاناتش واقعا راضی وحاضر نیستم با هیچ گوشی عوضش کنم

  2. عجب مزخرفی نوشته با روشن ماندن چراغ LED شیشه ترکیده
    خخخخخ
    مگه سامسونگ
    طرف گوشی رو از 2 متری مینداخت زمین هیچیش نمشد الان با روشن ماندن LED
    خخخ
    مگه سامسونگ