تصویر سامسونگ گلکسی جی 3 2017

تصویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی جی 3 2017 منتشر شد

آخرین اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که خط تولید موفق گوشی های هوشمند سری جی (J) سامسونگ با تولید یک موبایل جدید به کار خود ادامه خواهد داد؛ به تازگی تصویر سامسونگ گلکسی جی 3 2017 (Samsung Galaxy J3 2017) منتشر شده است. 

این گوشی که در دسته محصولات پایین‌رده شرکت سامسونگ قرار خواهد گرفت قبلا نیز در بنچمارک گیک بنچ نیز خودی نشان داده و از طرفی مشخصات فنی آن نیز در تاییدیه سازمان FCC لو رفته بود. در جدیدترین خبرها نیز متوجه شدیم این گوشی گواهی بلوتوث خود را نیز دریافت کرده است. در هر صورت حالا تصویر سامسونگ گلکسی جی 3 2017 توسط افشا کننده مشهور، evleaks@ لو رفته و از این رو اطلاعات جدیدی را در اختیارمان قرار گرفته است.

در تصویر سامسونگ گلکسی جی 3 2017 تغییر خاصی در ظاهر گوشی دیده نمی‌شود

با توجه به تصویر بالا، این گوشی از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به نسخه 2016 گلکسی جی 3 دارد. اما با نگاهی به تصویر سامسونگ گلکسی جی 3 2017 متوجه خواهیم شد که چهار گوشه‌های دستگاه گِرد و صیقلی‌تر شده و از طرفی مکان دوربین سلفی این گوشی نیز کمی تغییر پیدا کرده است.

در هر صورت نام مدل این گوشی SM-J327P است. چند ماه پیش سامسونگ گوشی هوشمند دیگری با نام گلکسی جی 3 پرو (Galaxy J3 Pro) را نیز معرفی کرد که با اسم مدل SM-J3119 شناخته می‌شود و در نیمه تابستان امسال به صورت رسمی وارد بازار شد. بر اساس گزارشات و شایعات منتشر شده، سامسونگ گلکسی جی 3 جدید از چیپست اسنپدراگون 430 کوالکام به همراه میزان حافظه رم دو گیگابایتی استفاده خواهد کرد و این گوشی احتمالا به طور پیشفرض به نسخه مارشمالو سیستم عامل اندروید مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام من دانیال هستم من گوشی اس ۳ تری پرو خریدم خیلی ازش راضیم بیشنهاد میکنم هر موافقه بره بخره