مشخصات گوشی جیونی ام 2017

مشخصات گوشی جیونی ام 2017 لو رفت: باتری 7 هزار میلی‌آمپری، دوربین دوگانه و 6 گیگابایت رم

روال کمپانی‌های چینی در صنعت موبایل چند سالی است کاملا تغییر کرده است؛ نام سازنده “چینی” معمولا اجناسی با کیفیت و عمر پایین را به یاد هر کاربر می‌انداخت، چنان که هنوز نیز بسیاری نتوانسته‌اند دید خود را نسبت به تولیدات کمپانی‌های این کشور تغییر دهند. اکنون نیز شیوه اقتصادی و ارزان قیمت بودن محصولات این دسته از کارخانه‌ها حفظ شده، با این تفاوت که کیفیت تولیدات به طور کامل زیر و رو شده است. گوشی‌های چینی دیگر همان دستگاه‌های بی‌کیفیت سابق نیستند و از همین رو مشتریان بیشتر و بیشتری به سمت تولیدات آن‌ها سرازیر می‌شوند. مشخصات منتشر شده از گوشی جیونی ام 2017 (Gionee M2017) به عنوان یکی از جدیدترین تولیدات یک کمپانی چینی، باز هم مهر تایید بر توانایی سازندگان در این کشور کوبید، چرا که ایده‌آل‌ترین مشخصه‌های یک گوشی هوشمند را داراست؛ صفحه نمایش بزرگ، میزان حافظه داخلی و رم بالا، دوربین پشتی دوگانه و از همه مهم‌تر ظرفیت باتری بسیار بالا.

مشخصات گوشی جیونی ام 2017

اگر تنها با نام‌هایی مثل هواوی، شیائومی و وان پلاس آشنا هستید، نکته مثبتی به شمار می‌رود تا اطلاعات خود را در مورد دیگر کمپانی‌های تولیدکننده گوشی هوشمند خلاق چینی بالا ببرید. کمپانی جیونی (Gionee) یک شرکت ارتباطات و تجهیزات و همچنین سازنده گوشی‌های هوشمند در کشور چین است که در سال 2002 در شهر شنژن تاسیس شد و یک سال بعد از تاسیس، با در دست گرفتن حدود 5 درصد از سهم بازار کل کشور، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در چین شد. برای پی بردن به میزان محبوبیت و توانایی این کمپانی در عرصه موبایل کافی است بدانید گوشی جیونی ای‌لایف اس 5.5 (Gionee Elife S5.5) و همچنین جیونی ای‌لایف اس 5.1 (Gionee Elife S5.1) سبب شدند تا این شرکت برای مدت‌ها به عنوان تولیدکننده باریک‌ترین گوشی‌ جهان شناخته شود، چرا که این دو مدل به ترتیب تنها 5.5 و 5.15 میلی‌متر ضخامت داشتند.

در واقع مشخصات گوشی جیونی ام 2017 بعد از تایید شدن آن توسط TENAA (رگلاتوری چین) لو رفت. این گوشی به یک پردازنده هشت هسته‌ای 1.96 گیگاهرتزی، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از لحاظ حافظه و قدرت پردازشی هیچ گونه کم و کسری نخواهد داشت. صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD این گوشی (1440 در 2560 پیکسل) نیز ضامن کیفیت تصویری بسیار قابل قبول خواهد بود.

از دیگر بخش‌های جذاب گوشی جیونی ام 2017 باید به دوربین آن اشاره کرد. این مدل به یک دوربین دوگانه در پشت خود مجهز شده که 12 و 13 مگاپیکسل رزولوشن دارند. دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده تا نظر طرفداران عکاسی سلفی را به خود جلب کند. مجهز شدن به حسگر اثر انگشت و بهره بردن از سیستم عامل اندروید نسخه 6.0.1 از دیگر قابلیت‌هایی است که در معرفی جیونی ام 2017 مشخص شده‌اند. قدرت اصلی این محصول را باید در عصری که گوشی‌های هوشمند باتری خوری وحشتناکی دارند، در مجهز شدن به باتری 7 هزار میلی‌آمپرساعتی دانست که استفاده چند روزه از آن بدون نیاز به اتصال به برق را تضمین خواهد کرد. باید منتظر ماند تا دید بعد از گذراندن مراحل رسمی برای گرفتن تاییدیه و سپس معرفی رسمی این گوشی، چه قیمتی برای جیونی ام 2017 تعیین خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باطریش واقعا فوق العادس چطور همچین باطری رو جا داده تو ای گوشی باریک.8