تصویر نسخه مشکی گلکسی سی 9 پرو لو رفت

شرکت سامسونگ یک ماه پیش از گوشی جدید خود با نام گلکسی سی 9 پرو (Galaxy C9 Pro) رونمایی کرد. این محصول اولین موبایل از سوی سامسونگ به حساب می‌آید که از میزان حافظه رم شش گیگابایتی استفاده می‌کند. حالا خبرهایی از انتشار تصویر نسخه مشکی گلکسی سی 9 پرو به گوش می‌رسد. 

سامسونگ گلکسی سی 9 پرو فعلا در چین و تنها در دو نسخه طلایی و رزگلد قابل خریداری است. اما جالب است بدانید که به تازگی تصویری منتشر شده‌ که نشان می‌دهد احتمالا در آینده نزدیک نسخه مشکی گلکسی سی 9 پرو نیز راهی بازارهای فروش خواهد شد.

نسخه مشکی گلکسی سی 9 پرو سامسونگ در راه است

گوشی موبایل گلکسی سی 9 پرو از تراشه اسنپدراگون 653 کوالکام استفاده می‌کند. این دستگاه به صفحه نمایشی با ابعاد شش اینچ با دقت تصویر فول اچ دی مجهز شده است. همان طور که گفته شد، میزان حافظه رم این گوشی برابر با شش گیگابایت است. از طرفی میزان حافظه داخلی پیشفرض آن نیز به 64 گیگابایت می‌رسد. این فبلت از یک دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل در بخش پشتی خود استفاده می‌کند. علاوه بر آن دوربین سلفی این دستگاه نیز به حسگری با دقت 16 مگاپیکسل مجهز شده است. میزان ظرفیت باتری گلکسی سی 9 پرو برابر با چهار هزار میلی آمپر ساعت بوده و به طور پیشفرض از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ولی گلکسی آ9پرو رنگ مشکیش خیلی زیباتره