تاریخ رونمایی از گوشی اندرویدی نوکیا

تاریخ رونمایی از گوشی اندرویدی نوکیا رسما اعلام شد

در گزارشی مفصل، خبر انعقاد نهایی قرارداد فروش شرکت نوکیا به دیگر شرکت فنلاندی، شرکت  HMD Global را مورد بررسی قراردادیم. هرچند تا پیش از این نیز تایید شده بود که نوکیا بار دیگر قصد دارد به بازار موبایل بازگردد، اما شب گذشته این شرکت اطلاعات تازه‌ای را در مورد این بازگشت به علاقه‌مندان داد. اینک رونمایی از گوشی اندرویدی نوکیا در سال آینده میلادی اتفاق خواهد افتاد و احتمالا شما می‌توانید در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) با آن ملاقات کنید. شب گذشته اقدامات نهایی فروش نوکیا به شرکت اچ ام دی انجام گرفت و از این پس نام این شرکت پشت انحصار برند محبوب و با قدمت “Nokia” قرار خواهد داشت.

اچ ام دی گلوبال (HMD Global) نیز همانند خود نوکیا، یک شرکت فنلاندی است. این قرارداد، صدور مجوز استفاده از برند نوکیا برای گوشی های موبایل این شرکت را مهیا خواهد ساخت و بر اساس گفته‌ها، عمر این قرارداد نیز 10 ساله خواهد بود.

به عنوان یک معامله به پایان رسیده، همانطور که بخش گوشی های هوشمند در وبسایت نوکیا نیز تایید کرد، شرکت مایکروسافت سال 2013 میلادی این برند فنلاندی را تصاحب کرد. ردموندی‌ها از نوکیا برای ساخت گوشی های سری لومیا استفاده کردند و اینک که نوکیا دیگر در سیطره مایکروسافت نیست، برند لومیا نیز بازنشسته خواهد شد.

تاریخ رونمایی از گوشی اندرویدی نوکیا

تصویر انتشار یافته منتصب به گوشی اندرویدی نوکیا

بر اساس گفته‌های رسمی دو شرکت اچ ام دی و نوکیا، تاریخ رونمایی از گوشی اندرویدی نوکیا سال 2017 میلادی خواهد بود. از آنجایی که نام نوکیا مترادف با جهان موبایل است، کمپانی اچ ام دی گلوبال قصد دارد از تمامی داشته‌های این برند در بازار جهانی استفاده کند. حال باید دید که آیا نوکیا می‌تواند پس از سالیان سال دوری، بار دیگر لقب برترین تولیدکننده گوشی های موبایل در جهان را از آن خودش کند و بازار را از شرکت‌های بزرگی نظیر سامسونگ و اپل بگیرد یا خیر!

رونمایی از گوشی اندرویدی نوکیا قطعا در نیمه نخست سال 2017 خواهد بود

بر اساس صحبت‌های شب گذشته مدیران اچ ام دی، رونمایی از گوشی اندرویدی نوکیا ، قطعا در نیمه نخست سال 2017 میلادی  اتفاق خواهد افتاد. هرچند به طور دقیق مشخص نشده که آیا نوکیا در MWC امسال به رونمایی از محصولات جدید خود روی خواهد آورد و یا زمان دیگری را برای این کار انتخاب می‌کند. چندی پیش در خبرها خوانده بودیم، مدیرعامل شرکت نوکیا در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد تا از تازه‌ترین دستاوردهای این برند خاطره انگیز رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*