ال جی جی 6

ال جی جی 6 با ظاهری متفاوت، باتری جداشدنی و جک هدفون عرضه خواهد شد

گوشی موبایل ال جی جی 6 (LG G6)، نام پرچمدار آینده گوشی های سری جی شرکت ال جی است. اخیرا اطلاعات تازه‌ای از آن توسط یک ژورنالیست به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد ال جی به دنبال اضافه کردن امکانات ویژه‌ای به نسل آینده گوشی‌های خود است.

ال جی اوایل سال جاری میلادی و طی کنگره جهانی موبایل از پرچمدار گوشی‌های سری جی خود، گوشی ال جی جی 5 رونمایی کرد. مدیران ال جی به شدت امیدوار به کسب موفقیت توسط این گوشی موبایل اندرویدی بودند و تصور می‌کردند گوشی ماژولار آن‌ها می‌تواند خیلی زود به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازارهای جهانی تبدیل شود. شاید ال جی جی 5 یکی از محبوب‌ترین‌ها و البته مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید یک موبایل پرچمدار است؛ اما قسمت ماژولار نه چندان کارآمد آن باعث می‌شود تا طرفداران ال جی، کمی در خرید G5 تردید کنند و به سمت خرید دیگر پرچمدار این شرکت کره‌ای، گوشی ال جی وی 20 تمایل پیدا کنند.

مدتی‌ست که ما شایعات مختلفی را در خصوص جانشین پرچمدار فعلی گوشی‌های سری جی ال جی می‌شنویم. شایعاتی که ادعا می‌کنند این محصول معرفی نشده مجهز به بدنه‌ای ضد آب و کیت پشتیبانی از شارژرهای بی‌سیم بوده و همچنین انتقال امن مغناطیسی (سیستم پرداخت موبایلی) را نیز در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد. بنابراین به نظر می‌رسد که ال جی در صدد ارائه امکاناتی جدی و بنیادی در قهرمان بعدی گوشی های هوشمند خود است. حال دیوید روداک (David Ruddock)، یک ژورنالیست حوزه تکنولوژی ادعا می‌کند اطلاعات تازه‌ای را در خصوص این گوشی در دست دارد.

استفاده از پنل پشتی براق در گوشی ال جی جی 6

وی به نقل از یک منبع ناشناس می‌گوید که قاب پشتی ال جی جی 6 از یک ماده فلزی براق و بازتابنده استفاده خواهد کرد. این درحالی‌ست که گوشی جی 5 ارائه دهنده یک طراحی فلزی سرد و فاقد ریزه‌کاری‌های زیادی در طراحی و انواع سطوح دیگری نظیر شیشه یا چرم است. بنابراین اضافه شدن شیشه و میکس شدن آن با فلز می‌تواند نمای فوق‌العاده‌ای را به قاب پشتی این گوشی بدهد. با این حال ممکن است ال جی قصد داشته باشد همانند مدل وی 20، این گوشی را نیز به یک باتری جداشدنی تجهیز کند که این قضیه با توجه به دو گوشی گذشته آن‌ها به هیچ عنوان دور از انتظار نیست.

ال جی جی 6

روداک همچنین معتقد است گوشی ال جی جی 5 از نمایشگری نوآورانه‌ای استفاده خواهد کرد که در هیچ گوشی هوشمندی تا به حال شاهد استفاده از آن نبوده‌ایم. در انتها وی اشاره می‌کند که ال جی کماکان قصد دارد برخلاف حرکت اپل (و احتمالا سامسونگ در سال آینده) از جک 3.5 میلی‌متری در گوشی پرچمدار آینده خود استفاده کند.

با توجه به آن که ال جی به احتمال زیاد قصد دارد در کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) از پرچمدار جدید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کند، طی ماه‌های منتهی به اسفند می‌توانیم اطلاعات جدیدی از ال جی جی 6 (LG G6) را به دست آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام و تشکر از سایت مفیدتان،
    لطفا سعی بفرمایید مثل بسیاری دیگر از اقداماتتان، در گسترش فرهنگ فارسی نویسی نیز پیشتاز باشید.
    به نظر می رسد توجیهی برای استفاده از کلمه ی mix در یک متن فارسی ندارد.
    با تشکر