حافظه رم گلکسی اس 8 سامسونگ

سرانجام حافظه رم گلکسی اس 8 سامسونگ چند گیگابایت است؟

پیش از این که شما تازه‌ترین خبر در خصوص حافظه رم گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) را بخوانید، جا دارد همینجا از طرف تیم گجت نیوز، جشن کریسمس را به تمامی هموطنان مسیحی تبریک گفته و آرزوی سالی سرشار از نیکی و خوشبختی را برای ایشان خواستاریم.

یک چیپ با ظرفیت 8 گیگابایت، در حافظه رم گلکسی اس 8 قرار خواهد گرفت

اگر خبرها و شایعات مربوط به پرچمدار نسل آینده گوشی های شرکت سامسونگ را دنبال کرده باشید، قطعا شما هم کمی در خصوص حافظه رم گلکسی اس 8 احساس سرگردانی می‌کنید. طی چند ماه اخیر، اخبار متفاوتی را در این خصوص شنیده‌ایم، حال در تازه‌ترین اظهارنظر، فردی ادعای تازه‌ای در این مورد دارد. به نقل از خبر انتشار یافته « یک فروشنده اطلاعات محرمانه شرکتی» که در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته، سامسونگ خود را آماده‌ی استفاده از یک اسلات 8 گیگابایتی در حافظه رم گلکسی اس 8 کرده است. گفتنیست که این کمپانی چیپست جدید خود را بر پایه پردازش 10 نانومتری تولید کرده تا دیگر هیچ محدودیتی برای استفاده از حافظه‌های 6 گیگابایتی به بالاتر نداشته باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که Samsung Galaxy S8 از یک چیپ فضای ذخیره سازی UFS 2.1 نیز بهره می‌برد.

حافظه رم گلکسی اس 8 سامسونگ

تمام این اخبار و اطلاعات در حالی منتشر می‌شود که تا پیش از این شنیده می‌شد، ظرفیت رم گلکسی اس 8 مقدار 6 گیگابایت خواهد بود و فضای ذخیره سازی داخلی آن نیز 256 گیگابایت است. به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال فاجعه گلکسی نوت 7، معتقد است که بایستی بر روی سخت افزار قدرتمندتری کار کرده تا گلکسی اس 8، خاطرات دو دوره فراخوان جهانی و سپس توقف تولید آن فبلت را از یادها ببرد. علاوه بر این، بر اساس شنیده های ما، گلکسی اس 8 سامسونگ میزبان یک نمایشگر 6 اینچی است تا رسما جور گلکسی نوت 8 را نیز خود بکشد. در اینجا احتمال حضور یک مدل دیگر به نام گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) نیز وجود دارد که بر خلاف مدل اصلی این گوشی هوشمند اندرویدی، در قسمت پشتی خود میزبان دوربین دوگانه خواهد بود.

در آن سمت گفته می‌شود، مدل اصلی این گوشی همچنان از یک دوربین اصلی بهره‌مند خواهد بود. علاوه بر این، گلکسی S8 سامسونگ از نمایشگری 5.1 اینچی برخوردار خواهد بود که همراه با یک چیپست قدرتمند اگزینوس 8895، یکی از جذاب‌ترین گوشی های هوشمند سال آینده را به وجود خواهد آورد. اگر سیاست سامسونگ همانند امسال باشد، نسخه‌ی آمریکایی و چینی این گوشی به آخرین چیپست شرکت کوالکام، اسنپدراگون 835 مجهز است.

در راس بخش نرم افزاری پرچمدار آینده سامسونگ سیستم عامل اندروید 7 نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ قرار دارد؛ این درحالیست که به نظر می‌رسد برای نخستین بار ما در گلکسی اس 8 با دستیار نرم افزاری شخصی سامسونگ به نام “Bixby” نیز ملاقات خواهیم کرد (گفته می‌شود نام شخصیت زن این دستیار “Kestra” است). این دستیار برای رقابت با دستیار گوگل، کورتانا، سیری و غیره پا به عرصه دنیای گوشی های هوشمند می‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*