عینک هوشمند لنوو

عینک هوشمند لنوو C200 معرفی شد

عینک هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس رونمایی شد. با معرفی این محصول، لنوو نشان داد برای ورود به بازار واقعیت افزوده AR عزم خود را جزم کرده است. در واقع این شرکت چینی با عرضه و معرفی این عینک، ورود رسمی خود به دنیای واقعیت افزوده را اعلام کرد.

عینک هوشمند لنوو که C200 نام دارد با عینک گوگل یک تفاوت اساسی دارد؛ این عینک برای استفاده عموم طراحی نشده است. از سویی این محصول جدید شباهت بسیاری به نمونه اولیه عینک گوگل دارد و مجهز به نوارهایی است که بر روی سر و پشت آن قرار می‌گیرند. این محصول مانند عینک گوگل یک چشمی است، اما دوربین بکار رفته در آن در قیاس با مدل گوگل کمی بزرگتر است.

عینک هوشمند لنوو مجهز به هوش مصنوعی است

کمپانی سازنده این عینک هوشمند در خصوص محصول جدید خود تاکید دارد که عینک C200 با هوش مصنوعی خود می‌تواند با واقعیت افزوده هماهنگ شود. عینک یاد شده می تواند 20 شی مختلف را شناسایی کرده و تشخیص دهد. همچنین فناوری واقعیت افزوده بکار رفته در این عینک که Lenovo NBD Martin نام دارد قادر است پس از شناسایی اشیاء مختلف به آنها برچسب بزند.

عینک هوشمند لنوو C200

هدف از ساخت این دیوایس جدید، ارائه سریع اطلاعات به کارکنان صنعتی و نیز ارتباط گیری سریع با دیگر کارکنان در فواصل دور است. این عینک با سیستم عامل لینوکس کار می کند و قادر است اشیاء متنوع واقعی را از هم تشخیص دهد. برای استفاده از این عینک باید آن را به گوشی خود متصل کنید تا بتوانید از برنامه مخصوص عینک استفاده کنید.

کاربران به منظور تعامل با این هدست می توانند از صدا، حرکات بدن و یا دکمه های تعبیه شده بر روی آن استفاده کنند. لنوو همچنین پلتفرمی با نام NBD Titan معرفی کرده است که به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا محتوای واقعیت افزوده را بر روی هدست ایجاد و یا ویرایش کنند.

شرکت سازنده اعلام کرده که این دیوایس تا ماه ژوئن در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت. در این زمان تولید انبوه محصول یاد شده آغاز و قیمت آن تعیین خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*