زد تی ای بلید وی 8 پرو

زد تی ای بلید وی 8 پرو : یک گوشی با دوربین دوگانه و قیمتی مناسب

زد تی ای امروز مدل درخشانی از گوشی های خانواده بلید خود را در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس رونمایی کرد. زد تی ای بلید وی 8 پرو (ZTE Blade V8 Pro) می‌تواند نخستین گوشی هوشمند این برند برای ورود به بازار آمریکا نیز لقب بگیرد. گوشی های سری بلید معمولا به خاطر ارائه ویژگی های بسیار جذاب در کنار قیمت مناسب شناخته می‌شوند و مدل وی 8 پرو نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود.

بدون شک وجود دوربین دوگانه بر روی این گوشی، بزرگ‌ترین مزیت آن به حساب می‌آید که می‌تواند با دو دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار یک دیگر حسابی نزد خریداران دلبری کند. این دو دوربین از فلش ال ای دی دوگانه نیز برخوردارند. همچنین اگر از عاشقان عکس های سلفی هستید، یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

زد تی ای بلید وی 8 پرو یک گوشی میان رده محسوب می‌شود که در دل خود یک پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 625 را همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 128 گیگابایت توسط یک کارت میکرو اس دی) را جای داده است. این تلفن از یک اسلات هیبریدی برای دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها مربوط به سیم کارت / کارت حافظه بوده و دیگری تنها مختص به سیم کارت است.

زد تی ای بلید وی 8 پرو

این محصول از ابعاد 156 در 77. در 9.1 میلی‌متر و وزن 185 گرم (همراه با باتری) برخوردار است، بنابراین نمی‌توان آن را در رده گوشی های باریک بازار قلمداد کرد. یک کیبورد فیزیکی هوم همراه با یک اسکنر اثر انگشت نیز بر روی قاب جلویی و زیر نمایشگر دیده می‌شود. در قسمت زیرین گوشی یک درگاه USB نوع C قرار گرفته این درحالیست که یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون بالای این گوشی است.

یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح Full HD و محافظ صفحه گوریلا گلس 3 بر روی قاب جلویی به چشم می‌خورد. علاوه بر این باید به پشتیبانی باندهای ارتباطی GMS/HSPA همراه با LTE Cat 4 اشاره کرد. یک باتری با ظرفیت 3.140 میلی‌آمپر ساعت قدرت مورد نیاز زد تی ای بلید وی 8 پرو (ZTE Blade V8 Pro) را تامین می‌کند که به لطف نسل دوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام تا حدودی سرعت شارژ 0 تا 100 آن نسبت به رقبای میان رده‌ایش کمتر است. در انتها باید به سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو اشاره کرد و اینکه مشخص نیست آیا این شرکت قصد دارد اندروید نوقا را برای این گوشی توسعه دهد یا خیر!

قیمت و زمان عرضه گوشی زد تی ای بلید وی 8 پرو

به نقل از شرکت زد تی ای، بلید وی 8 پرو از همین امروز با قیمت 229 دلار در ایالات متحده پیش فروش می‌شود. برای پیش خرید این محصول می‌توانید به یکی از سایت های آمازون، B&H و یا خود سایت زد تی ای آمریکا مراجعه کنید.

مشخصات فنی زد تی ای بلید وی 8 پرو
زد تی ای بلید وی 8 پرو5.5 اینچی
1080×1920 پیکسل
زد تی ای بلید وی 8 پرودوگانه 13 مگاپیکسلی
8 مگاپیکسلی (دوربین دوم)
زد تی ای بلید وی 8 پرو

کوالکام اسنپدراگون 625
پردازنده 8 هسته‌ای

رم: 3 گیگابایت زد تی ای بلید وی 8 پرو
باتری: 3140 میلی‌آمپر
حافظه  داخلی: 32 گیگابایت
امکاناتدوربین دوگانه، قیمت مناسب، رم 3 گیگابایت، شارژ سریع

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*