عینک هوشمند Vuzix ام 3000

معرفی عینک هوشمند Vuzix ام 3000 ؛ محصولی متفاوت در صنعت گجت‌های پوشیدنی

در نمایشگاه CES 2017 شاهد هم‌همه زیاد گجت‌های پوشیدنی هستیم. ویوزیکس (Vuzix) از جمله سازندگانی است که با در دست داشتن رهبری تکنولوژی ساخت عینک‌های هوشمند، به این همهمه دامن زده و صنعت گجت‌های پوشیدنی را بیش از پیش داغ کرده است. از جمله محصولات معرفی شده در این زمینه باید عینک هوشمند Vuzix ام 3000 را نام برد که اخیرا رونمایی شده است. محصول یاد شده به عنوان آخرین دستاورد این شرکت در حوزه عینک‌های هوشمند بوده و برای کاربرانی که دنیای واقعیت افزوده را به دنیای واقعیت مجازی ترجیح می‌دهند، بدون شک ارزش استفاده حتی برای یک بار را خواهد داشت.

واقعیت افزوده را با عینک هوشمند Vuzix ام 3000 تجربه کنید

عینک هوشمند Vuzix ام 3000 را به لطف بهره‌بردن از قابلیت‌هایی جدید، به عنوان نسلی جدید در این حوزه فناوری خطاب می‌کنند. با انداختن یک نگاه سطحی، شاید کاربران به این واقعیت پی نبرند، اما با علم بر استفاده از اپتیک‌‎های راهنمای امواج نور علاوه بر موتور صفحه نمایش دارای کنتراست بالا و تمام رنگی با نام کبرا 2 (Cobra II)، هر شخص به ستایش این محصول خواهد پرداخت. انتظار می‌رود تا با بهبود مداوم قابلیت‌های عینک هوشمند Vuzix ام 3000 ، به زودی شاهد استفاده از آن در صنعت، پزشکی، فرآیند فروش، زنجیره تامین، مدیریت از راه دور و دیگر جنبه‌ها و قسمت‌های کسب و کار باشیم.

عینک هوشمند Vuzix ام 3000واقعیت این است که عینک هوشمند Vuzix ام 3000 با هدف نشانه‌‌رفتن کاربران تجاری، شرکتی و حرفه‌ای طراحی و ساخته شده و به همین دلیل از پردازنده اتم اینتل (Atom Intel) برای پردازش فرامین‌های دریافتی استفاده می‌کند. نمایش تک چشمی، 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار پردازنده درونی، قابلیت ضبط ویدیو و پشتیبانی از اتصالات بدون سیم را باید از دیگر امکانات قابل توجه عینک هوشمند Vuzix ام 3000 دانست. به لطف بهره‌بردن از بلوتوث نسخه 4.1، این گجت پوشیدنی می‌تواند به صورت یک‌پارچه به گوشی‌های هوشمند اندرویدی و یا آی او اس متصل شده و یا از طریق وای فای، به اینترنت متصل شود.

در داخل عینک هوشمند Vuzix ام 3000 یک موقعیت یاب (GPS) و همچنین ردیاب سر در نظر گرفته شده و موقعیت، جهت قرارگیری و مخصوصا زاویه دید کاربر در هر لحظه را به اپلیکیشن‌های مختلف گزارش می‌کنند. اطلاع از این شرایط مهم‌ترین مواردی هستند که اپلیکیشن‌ها و محتواهای تولید شده به منظور ایجاد دنیای واقعیت افزوده برای کاربر، به آن‌ها نیازمندند.

محصول جدید Vuzix در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و در شرایط این‌چنینی کاربر می‌تواند بدون نگرانی از آسیب‌دیدگی دستگاه، به استفاده از آن بپردازد. باتری پیشرفته عینک هوشمند Vuzix ام 3000 ، کاربر را از اتصال دستگاه به برق، برای یک روز استفاده بی‌نیاز می‌کند. در نظر باشید به خاطر قرارگیری باتری کوچک و سبک در داخل عینک، وضعیت برای کاربران پرمصرف متفاوت خواهد بود. زمان عرضه محصول احتمالا به تابستان موکول شده و هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون قیمت آن ارائه نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*