دستیار شخصی آریستوتل

دستیار شخصی آریستوتل ، جایگزین جدی اکو با تمرکز بر کودکان

در کنار بزرگانی همچون الکسا، سیری، کورتانا و دستیار گوگل، حالا باید نام آریستوتل (Aristotle) را نیز به عنوان یکی از جذاب‌ترین دستیاران صوتی قرار دهیم. این دستیار هوش مصنوعی شرکت Mattel با رویکردی متفاوت نسبت به رقبای خود، بر روی کودکان تمرکز خواهد داشت.

آریستوتل در یک اسپیکر هوشمند قرار گرفته و متعهد می‌شود در تمامی دقایق از زمان نوزادی تا زمان مدرسه رفتن او، در کنار شما باشد. این یک وعده جسورانه است و با توجه به بزرگانی نظیر الکسا، حتی می‌توانیم این دستیار را خوش زبان‌تر و فصیح‌تر بدانیم. به گفته شرکت ماتل آن‌ها مشکل استفاده از دستیاران صوتی برای کودکان را به لطف یک موتور سفارشی هوش مصنوعی حل کرده ‌اند که ارائه کننده تلفیقی از زبان پردازشی طبیعی جهت دانستن و درک زبان کودکان است.

دستیار شخصی آریستوتل

اول از هر چیزی آریستول مجهز به یک مانیتور هوشمند مخصوص نوزادان است که می‌تواند ویدیوهای زنده را بر روی گوشی شما استریم کند. در داخل اپلیکیشن اختصاصی این شرکت، شما قادر خواهید بود تا تنظیم کنید این دستیار در هنگام بیدار شدن فرزندتان از خواب چگونه واکنش نشان دهد. به طور مثال موسیقی های مورد نظر شما را برای او پخش کند، موج به خصوصی از یک رادیو را پخش کرده و یا با استفاده از وایت نویز آن را آرام کند. این دستگاه همچنین می‌تواند در طول شب با ساطع کردن رنگ های مختلفی از خود به عنوان یک چراغ شب زیبا برای کودکان شما باشد. جالب‌تر اینجاست که والدین می‌توانند از این سیستم در زمان تعویض پوشک استفاده کرده و از او بخواهند هر موقع پوشک های کودکشان در حال تمام شدن بود، آن‌ها را مطلع کند.

دستیار شخصی آریستوتل

اما این دستیار هوشمند تنها برای نوزادان نبوده و برای کودکان تازه به مدرسه نیز گزینه مناسبی بوده و ارائه کننده سرویس های مختلفی است. این دستیار می‌تواند تا زمانی که فرزندان شما به خواب می‌روند، برای آن‌ها داستان سرایی کند. اگر هم کمی بزرگ‌تر شدند، آریستوتل قادر است تا در هنگام نوشتن تکالیف مدرسه، از طریق اینترنت اطلاعات مختلفی را در اختیارشان قرار دهد.

قیمت و زمان عرضه دستیار هوشمند آریستوتل

لازم به ذکر است که کمپانی در نظر دارد تا ماه ژوئن این دستیار هوشمند و جذاب را روانه بازار کند. شما می‌توانید Aristotle همراه با کیت دوربین کومبو آن را با قیمت 300 دلار خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*