گالری تصاویر اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی

گالری تصاویر اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی

اچ تی سی لحظاتی پیش از گوشی های میان رده جدید خود رونمایی کرد و آنها قرار است بخش مهمی از فروش این برند تایوانی در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص دهند. بعد از رونمایی رسمی، حالا تصاویر اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) و اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) نیز منتشر شده و در این مطلب قصد داریم آنها را به دیده‌ی شما عزیزان گجت نیوز برسانیم.

اچ تی سی مدت‌ها بود که یک روند تکراری را در طراحی گوشی های موبایل خود به کار می‌گرفت و بدنه‌ای سراسر فلزی، ظاهر اکثر محصولات این کمپانی را تشکیل می‌داد. شاید بدنه‌های فلزی هنوز هم محبوب باشند و یک زمانی جزو مهمترین فاکتورهای خرید یک گوشی به شمار می‌رفتند، اما امروزه و در شرایطی که حتی ارزان‌ترین محصولات چینی نیز با قیمت‌هایی حدود ۲۰۰ دلار دارای بدنه‌ای فلزی و زیبا هستند، مطمئنا توان رقابت از اچ تی سی سلب شده و آنها نیاز به طرح جدیدی داشته‌اند.

این دقیقا همان تفکری است که کمپانی اچ تی سی به دنبال آن حرکت کرده و با معرفی سری یو، رسما تغییراتی جدی را در زبان طراحی خود به وجود آورده است. هرچند هنوز هم انحنای گوشه‌ها و پنل جلویی به شما اعلام می‌کنند که یک محصول از این برند تایوانی را در دست گرفته‌اید، اما اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی با بدنه‌ای که از دو پنل شیشه‌ای و یک فریم فلزی در میان آنها تشکیل شده است، به راستی حس متفاوتی از تولیدات قبلی این کمپانی را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

گالری تصاویر اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی

در تصاویر اچ تی سی یو اولترا و مدل یو پلی به طور واضح قابل تشخیص است که هر دو پنل جلویی و پشتی گوشی های سری یو دارای شیشه‌هایی سه بعدی هستند و یک شیب ملایم بر روی پنل پشتی وجود دارد که از یک لبه‌ی  این محصولات آغاز شد و با رسیدن به سمت دیگر، روندی مشابه امواج دریا را دنبال می‌کنند. کمپانی سازنده، این سبک را طراحی متقارن شیشه‌ای نامیده است و در عکس‌های این دو دیوایس هم مشاهده خواهید کرد که با به‌کارگیری این تکنیک، به راستی تفاوت جذابی بر روی بدنه‌ی نسبتا یکدست یو اولترا و یو پلی ایجاد شده است.

اچ تی سی برای افزایش مقاومت این گوشی های میان رده به بهترین شکل ممکن، از پنل های شیشه‌ای گوریلا گلس ۵ استفاده کرده است که جدیدترین نسل از تولیدات این کمپانی مطرح محسوب شده و بالاترین مقاومت در برابر آسیب‌های فیزیکی و خط و خش را برای اسمارت فون های سری یو به ارمغان خواهد آورد؛ بنابراین دو فاکتور زیبایی و مقاومت، هیچ‌کدام قربانی یکدیگر نشده و خریداران می‌توانند از هر جفت آنها در یو اولترا و یو پلی بهره ببرند.

در نهایت و بعد از خواندن توضیحات بالا، مطمئنا هیچ چیز بهتر از تصاویر اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی نمی‌تواند ما را بیشتر با جنبه‌های مختلف طراحی این گوشی‌های جدید و نوآورانه آشنا کند. بنابراین دعوت می‌کنیم که از گالری تصاویر این دو گوشی که به صورت رسمی از سوی اچ تی سی منتشر شده و تمام زوایا و ظرافت‌های طراحی آنها را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد، دیدن کنید؛ در ضمن جالب است بدانید که اچ تی سی اعلام کرده مدل صورتی‌رنگ این محصولات، به نام «صورتی زینتی (Cosmetic)» نامیده شده‌اند و نباید آن را با رزگلد اشتباه بگیرید. در ضمن بارزترین تفاوت ظاهری این دو محصول این است که مدل یو اولترا دارای یک نمایشگر جانبی بسیار کوچک در قسمت بالایی تاچ اسکرین اصلی است که برای نمایش تاریخ، پیام‌های متنی و نوتیفیکیشن‌های مختلف به کار گرفته خواهد شد:

گالری تصاویر اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra)

گالری تصاویر اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی

گالری تصاویر اچ تی سی یو پلی (HTC U Play)

گالری تصاویر اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عاللییییییییییی