آیا در این دو ویدیو شاهد رونمایی از گلکسی اس 8 توسط سامسونگ هستیم؟

آیا در این دو ویدیو شاهد رونمایی از گلکسی اس 8 توسط سامسونگ هستیم؟

روز گذشته دو ویدیو به طور رسمی از سوی بخش تولید نمایشگرهای سامسونگ الکترونیکس، یعنی سامسونگ دیسپلی منتشر شده است که به معرفی کیفیت و قابلیت‌های نسل جدید پنل های نمایشگر آمولد (AMOLED) تولید شده توسط این کمپانی می‌پردازد. این پنل‌های شفافیت بسیار بالایی دارند، نکته‌ی جذاب اما اینجاست که به نظر می‌رسد احتمالا از گلکسی اس 8 (Galaxy S8) برای نمایش آنها استفاده شده است!

زبان این دو ویدیو کره‌ای است و به همین دلیل اظهار نظر چندانی درباره‌ی محتویات و ویژگی‌های مطرح شده درباره‌ی قابلیت‌های سخت افزاری آن نمی‌توانیم داشته باشیم، اما مطمئنا مشاهده‌ی اسمارت فونی که شباهت بسیار عجیبی به رندرها و تصاویر لو رفته از گلکسی اس 8 سامسونگ دارد، توجه ما و شما را به شدت به خود جلب خواهد کرد.

ده روز پیش بود که برایتان تصویری از یک گوشی جدید را منتشر کردیم که ادعا می‌شد اولین تصویر لو رفته از پرچمدار جدید سری اس سامسونگ باشد. حالا به طرز عجیبی، در این ویدیو نیز مشاهده می‌کنیم که تصاویر بر روی پنل آمولد یک گوشی بسیار شبیه به آن تصویر پخش می‌شوند و این موضوع باعث به وجود آمدن این فرضیه شده است که احتمالا برای اولین بار و به طور رسمی، سامسونگ دیسپلی از گلکسی اس 8 به طور اتفاقی (و یا عمدا) در این ویدیوهای تبلیغاتی پرده‌برداری کرده است!

ابتدا بیایید ویدیوی اول را با هم تماشا کنیم. در این ویدیو به وضوح قابل تشخیص است که پنل آمولد در حال نمایش تصاویر بر روی یک گوشی جدید سامسونگ است که کاملا ویژگی‌های مطرح شده برای گلکسی اس 8 تا به اینجای کار را در خود دارد. در واقع نبود دکمه‌ی هوم سخت افزاری، حاشیه‌های بسیار کم (چه از پایین و بالا و چه از طرفین بدنه) و البته نسبت بسیار زیاد و بسار عجیب ابعاد نمایشگر به ابعاد بدنه، همگی در این اسمارت فون زیبا دیده می‌شوند و شاید تنها چیزی که نبود آن دیده می‌شود، درج نام اس 8 در پایان ویدیو باشد:

کیفیت نمایشگر گلکسی اس 8 خیره‌کننده خواهد بود

در ویدیوی دوم نیز به مقایسه‌ی نسل جدید پنل‌های آمولد تولید شده توسط این کمپانی کره‌ای با نمایشگرهای معمولی دارای نور پس زمینه پرداخته شده است. در بیست ثانیه‌ی اول ویدیو شما شاهد بررسی تفاوت‌های بین این دو نمایشگر و البته برتری قابل توجه و فوق‌العاده‌ی پنل‌های آمولد خواهید بود. اما در انتها، این باز هم یک گوشی سامسونگ است که میزبان این نمایشگر می‌شود و باز هم به دلیل همان طراحی مشابه گلکسی اس 8، احتمالا در پایان این ویدیو نیز شاهد رونمایی از پرچمدار نسل آینده‌ی سامسونگ و یا حداقل یک پروتوتایپ آزمایشی از آن هستیم. پس بیایید با هم این ویدیو را تماشا کنیم:

گفتنی است که پیش از این نیز تقریبا در تمام گزارشات و مطالب قبلی عنوان شده بود که سری هشتم گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ از یک نمایشگر تخت که دارای لبه‌هایی خمیده است، برخوردار خواهد بود. این خمیدگی البته با سری اس ۷ اج تفاوت خواهد داشت و در واقع انحنای آن بیشتر بوده و تا لبه‌ی پنل پشتی دیوایس ادامه پیدا خواهد کرد.

همچنین تولیدکنندگان لوازم جانبی نیز با انشار رندرهای سه بعدی تایید کرده‌اند که اس 8 دارای دکمه‌ی هوم فیزیکی نخواهد بود و علاوه بر لبه‌های خمیده، نمایشگری بزرگ و با حاشیه‌ی بسیار کم از لبه‌های بدنه خواهد داشت. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، هنوز مشخص نیست که سامسونگ به چه دلیلی مجوز انتشار این ویدیوها را آن هم در حالی که مهمترین فاکتورهای طراحی بدنه‌ی نسل جدید پرچمداران این کمپانی را لو می‌دهد، صادر کرده است. شاید هم این موضوع به طور عمدی و برای جلب توجه بیشتر کاربران و خبرنگاران انجام شده و سامسونگ برنامه‌های ویژه‌ای را برای تبلیغات محصول جدید خود در نظر گرفته است.

به هر حال طی هفته‌های باقی مانده به تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه ۹۶) که برای رونمایی از اس 8 در کنگره جهانی موبایل بارسلون برنامه‌ریزی شده است، احتمالا تصاویر و اطلاعات بیشتری را دریافت خواهیم کرد. مطمئنا نه ما و نه شما هیچ‌کدام قصد نداریم تا روز رونمایی رسمی، برای دیدن نور چشمی جدید غول کره‌ای منتظر بمانیم!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*