تاریخ برگزاری کنفرانس موتورولا در نمایشگاه MWC 2017 اعلام شد

[رسمی] تاریخ برگزاری کنفرانس موتورولا در نمایشگاه MWC 2017 اعلام شد

بعد از اتمام سی ای اس، مطمئنا بزرگترین رویدادی که توجه علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی را به خود جلب خواهد کرد، کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ است که در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد. خیلی از گیک‌های مشتاق در سراسر دنیا مایل‌ هستند بدانند که برند محبوب آنها چه برنامه‌ای برای نمایشگاه MWC 2017 در نظر گرفته است و از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد.

در همین راستا و دقایقی پیش، کمپانی موتورولا که حالا تحت مالکیت برند لنوو به تولید گوشی‌های هوشمند می‌پردازد، به طور رسمی تایید کرد که کنفرانسش را در تاریخ ۲۶ فوریه (یکشنبه ۸ اسفند ماه) برگزار خواهد کرد. این موضوع از طریق ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی برای حضور خبرگزاری‌های معتبر دنیای تکنولوژی در این مراسم مشخص شده است.

البته این دعوت‌نامه به غیر از تاریخ برگزاری کنفرانس موتورولا در نمایشگاه MWC 2017 ، موضوع دیگری را لو نمی‌دهد. احتمال زیادی وجود دارد که در این مراسم جذاب شاهد رونمایی رسمی از گوشی موتو جی ۵ پلاس (Moto G5 Plus) باشیم که چند وقتی است صحبت‌های زیادی درباره‌ی آن به میان آمده است. همچنین با توجه به این که مدت‌ها از زمان معرفی آخرین موتو مدهای موتورولا برای گوشی‌های سری موتو زد می‌گذرد، این احتمال نیز وجود دارد که شاهد رونمایی از چند محصول جدید در این سری باشیم.

یکشنبه‌ای جادویی در نمایشگاه MWC 2017 که با موتورولا تکمیل می‌شود!

تاریخ برگزاری کنفرانس موتورولا در نمایشگاه MWC 2017 اعلام شد

احتمالا در جریان تاریخ احتمالی برگزاری کنفرانس‌های کمپانی‌های سازنده‌ی تلفن همراه و گجت‌های هوشمند در کنگره‌ی جهانی موبایل هستید. اگر نمی‌دانید، باید به اطلاعتان برسانیم که رونمایی از یک اسمارت فون پرچمدار جدید و جنجالی توسط کمپانی هواوی، رونمایی از یک اسمارت فون قدرتمند برند نوکیا بعد از سالها و تحت مالکیت HMD Global، رونمایی از پرچمدار جدید ال جی به نام ال جی جی ۶ قرار است که در کنفرانس‌های خبری آنها در یکشنبه‌ هشتم اسفند ماه برگزار شود و حالا با اضافه شدن مراسم موتورولا، رسما می‌توانیم بگوییم که این روز به یکی از جذاب‌ترین روزهای تقویم سال ۲۰۱۷ برای تمام علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهد شد!

البته سامسونگ هم هنوز به طور قطعی تایید نکرده است که رونمایی از محصولاتش در چه تاریخی انجام می‌گیرد و اگر قرار باشد که گلکسی اس ۸ هم به این اتفاق اضافه شود، پرهیجان‌ترین و جنجالی‌ترین روز سال را در انتظار خواهیم داشت!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*