مهارت های فتوشاپی این مرد روسی شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

مهارت های فتوشاپی این مرد روسی شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

تقریبا همه کاربران موبایلی و کامپیوتری، با ابزار ویرایش تصاویر فتوشاپ آشنایی مختصری دارند. اما با دیدن مهارت های فتوشاپی این مرد روسی، قطعا دانسته‌های خود را زیر سوال خواهند برد!

مهارت های فتوشاپی مکس چگونه انجام می‌شود؟

مکس اسابین (Max Asabin)، هنرمند دیجیتالی اهل روسیه، با کنار هم چیدن لایه‌ها و قطعات مختلفی از چندین تصویر و اعمال افکت‌های ویژه و حرفه‌ای، تصاویری شگفت‌انگیز به شما تحویل می‌دهد. او این کار را با برش لبه‌های تصویر جلویی، اضافه کردن سایه‌ها، هایلایت و مطابقت دادن رنگ کلیه لایه‌ها با همدیگر انجام می‌دهد به طوری که کار نهایی، بسیار واقعی به نظر می‌رسد. او قادر است با این تکنیک، صحنه‌هایی کاملا مهیج از هر شخصی که مایل باشد بسازد.

اسابین کار خود را به صورت مستقل انجام می‌دهد و برای خلق آثارش از نرم افزار فتوشاپ CS6 استفاده می‌کند. بنا به ادعای او، از سال 2007 به این کار مشغول بوده و تمامی مهارت های فتوشاپی را به صورت خودآموز فراگرفته است.

هنر دیجیتالی سال‌هاست که به اصلی‌ترین شغل من تبدیل شده است.

مکس هم‌اکنون در شبکه اجتماعی DeviantArt بیش از 35 هزار دنبال‌کننده دارد. او در این صفحه، کارها و مهارت های فتوشاپی خود را بارگذاری می‌کند؛ جایی که آخرین کارش با عنوان بی‌خوابی (Sleepless) در صفحه اصلی فیسبوک نیز منتشر شده است. او در مصاحبه‌ای با یکی از وب‌سایت‌های اینترنتی عنوان کرد:

بسیاری از کارهای من با بازخوردهای مثبتی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شده‌اند. با این حال، انتقادهایی سازنده و در عین حال منفی نیز مطرح می‌شود. اما به هر حال، از این استقبال و توجه گسترده مردم بسیار خوشحالم.

مکس پذیرای هرگونه سفارشی نیز هست. پس اگر با دیدن نمونه کارهایش در زیر به شیوه کار و مهارت های فتوشاپی او علاقه‌مند شدید، می‌توانید با سر زدن به صفحه شخصی‌اش و ثبت سفارش خود، به عکس‌های قدیمی‌تان کمی هیجان اضافه کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه