آتش گرفتن کارخانه سامسونگ

باتری‌های معیوب و زباله‌های دیگر باعث آتش گرفتن کارخانه سامسونگ شدند

به‌نظر مشکلات مربوط به باتری‌های شرکت سامسونگ قرار نیست که به این زودی‌ها تمام شود چراکه این‌بار باتری‌های لیتیومی معیوب در کنار زباله‌های دیگر این شرکت، باعث آتش گرفتن کارخانه سامسونگ در شهر تیانجین (Tianjin) شده‌اند.

آتش گرفتن کارخانه سامسونگ تاثیری بر عرضه گلکسی اس 8 نخواهد داشت

هرچند، با توجه به گزارش‌های منتشر شده، آتش‌سوزی در کارخانه “Samsung SDI” (یکی از بخش‌های این شرکت که مسئول تولید باتری‌هاست) جزئی بوده و هیچ آسیبی به افراد حاضر در محل نیز نرسیده است. به‌علاوه مدیران اذعان داشته‌اند که آتش‌سوزی در چنین کارخانه‌هایی بسیار معمول است. درنتیجه، نیازی به نگرانی در مورد گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و تاخیر در عرضه آن نخواهد بود.

بدون شک انتشار خبر آتش گرفتن کارخانه سامسونگ در اثر باتری‌های معیوب برای مدیران خوشایند نیست چراکه پیشتر و طی ماه‌های اخیر شاهد پاسخ‌گویی آنها به مشکلات مربوط به گلکسی نوت (Samsung Galaxy Note 7) بوده‌ایم. منتشر شدن چنین خبری نیز تنها باعث یادآوری مشکلات قبلی خواهد شد. علاوه بر این موارد، درگذشته نیز بسیاری از افراد از شرکت وابسته “SDI” به خاطر مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 انتقاد کرده بودند.

به هر صورت، هنوز سامسونگ به زمان بیشتری برای عبور از خاطرات قدیمی نیاز دارد و انتشار اخباری از این دست، تنها باعث به خطر افتادن موقعیت آنها می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. وقتی کارخونش اتیش میگیره از گوشیش چه انتظاری داری جنس بنجول همینه دیگه

  2. حالا سامسونگ یک ماه وقت میخواد تا علت آتش گرفتن کارخونه رو توضیح بده.