چگونه تمامی افراد فالووینگ توییتر خود را به یکباره حذف کنیم؟

چگونه تمامی افراد فالووینگ توییتر خود را به یکباره حذف کنیم؟

در شبکه‌های مجازی محبوب اعم از توییتر (Twitter) بعید نیست تا بعد از مدت زمانی حتی کوتاه از شروع فعالیت، صدها کاربر را در لیست فالووینگ (Following) یا دنبال‌شونده‌های خود مشاهده کنید. این لیست بسیار پرجمعیت، به داشتن یک فید بسیار بسیار شلوغ و متشکل از پست‌های افراد مختلف ختم خواهد شد که به مرور زمان، مرور آن تبدیل به یک تجربه آزاردهنده می‌شود. اگر تصمیم دارید تا لیست افراد در فالووینگ توییتر خود را تماما پاک کرده و کار را از ابتدا آغاز کنید، ترفندی بسیار سریع و راحت به منظور انجام این کار برای کاربران مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) وجود دارد.

به منظور حذف لیست فالووینگ توییتر تنها کافی است کمی با اسکریپت‌های کوچک سر و کله زده و یک دکمه را در انتها فشار دهید. این روش تحت عنوان صفر کردن لیست فالووینگ توییتر ، حدود یک سال پیش توسط یک کاربر با نام رایان بلاک (Ryan Block) به اشتراک گذاشته شد و اکنون نیز به راحتی پاسخگوی این نیاز است.

فالووینگ توییتر

برای حذف تمامی افراد فالووینگ توییتر خود کمی با کدها دست و پنجه نرم کنید

ممکن است در نظر اول این کدها شما را از خود ترسانده و از کار کردن با آن‌ها احساس عجز کنید، اما در نظر داشته باشید این روش حذف تمامی افراد فالووینگ توییتر بسیار راحت بوده و تنها کافی است تا مراحل گفته شده را دنبال کنید. پیش از هر کاری می‌بایست با استفاده از مرورگر گوگل کروم به حساب کاربریتان در توییتر وارد شده و سپس صفحه فالووینگ توییتر خود را باز کنید. در ادامه تا رسیدن به انتهایی‌ترین قسمت لیست اسکرول کنید. سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + J را به منظور باز کردن کنسول جاوا اسکریپت بزنید تا قادر به وارد کردن کد زیر باشید:

$('.js-follow-btn').each(function(){ $(this).trigger('click'); });

نیازی به نوشتن کد نیست و تنها کافی است تا آن را در باکس مشخص شده در تصویر زیر با رنگ قرمز، کپی و پیست کنید.

فالووینگ توییتر

به محض اینکه این قطعه کد اجرا شد، می‌بایست صفحه‌ای را همانند تصویر زیر مشاهده کنید:

فالووینگ توییترممکن است از زمان استفاده از کد تا حین مشاهده این صفحه پر از خطا، همه چیز ترسناک به نظر برسد، اما هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد. اگر یک تب جدید را در مرورگر خود باز کرده و لیست فالووینگ توییتر خود را چک کنید، بر اساس اینکه چه تعداد کاربر را از قبل فالو کرده باشید مشاهده خواهید کرد که آیتم‌های لیست کاهش پیدا می‌کنند. تا زمانی که تعداد به صفر رسیده و لیست فالووینگ توییتر کاملا خالی شود، به بارگذاری مجدد صفحه پشت سر هم ادامه دهید. اگر تصمیم دارید نگاهی به لیست فالووینگ توییتر خود داشته و برخی از افراد را به صورت انتخابی مجددا فالو کنید، می‌بایست این کار را در صفحه‌ای که اسکریپت را اجرا کردید انجام دهید. به محض اینکه این تب را در مرورگر خود ببندید، این لیست برای همیشه از بین خواهد رفت.

البته روش دیگری نیز بدون نیاز به تخریب کامل لیست فالووینگ توییتر وجود دارد. اگر ترجیح می‌دهید تا فید خلوت‌تری را در توییتر داشته باشید، می‌بایست زمان کافی صرف کرده و کاربران بسیار پرکار که تعداد زیادی پست در روز ارسال می‌کنند را بعد از کلیک بر روی نامشان، خاموش یا بدون صدا (Mute) کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا آیتم‌های خاصی اعم از توییت‌های مجدد کاربران را بدون صدا کنید، در حالی که همچنان قادر به مشاهده توییت‌های اصلی آن‌ها خواهید بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عااااااااااااااالی
    بسیار خوب بود و راحت همه انفالو شدن

  2. سلام من وارد نیستم اگر میتونید این کار و برای من انجام بدید تا آیدی تلگرام بدم بیشتر صحبت کنیم
    منتظر جواب هستم