نمایشگر کم حاشیه گلکسی اس 8

نمایشگر کم حاشیه گلکسی اس 8 در تبلیغات قاب های محافظ یک شرکت دیده شد

اخیرا تصاویر رندر جدیدی مربوط به یک شرکت قاب سازی به بیرون درز پیدا کرده است که بار دیگر گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) را در درون قاب های محافظ به تصویر می‌کشد. این بار ظاهرا نمایشگر کم حاشیه گلکسی اس 8 پررنگ‌تر از گذشته به چشم می‌خورد. هرچند سامسونگ تا به حال هیچ یک از مشخصات گوشی خود را افشا نکرده است، اما به نقل از شایعات شنیده شده از منابع قابل اعتمادمان، ما می‌دانیم که سامسونگ در در گلکسی اس 8 خود کلید فیزیکی هوم را از روی قسمت جلویی این دیوایس حذف خواهد کرد که پیش از این از اسکنر اثر انگشت و کلید هوم میزبانی می‌کرد.

نمایشگر کم حاشیه گلکسی اس 8 باعث حذف کلید هوم در قاب جلویی

در این مورد، تصاویر به طور کاملا واضحی نشان می‌دهند که خبری از کلید فیزیکی هوم که به طور معمول شاهد حضور آن در گوشی های گلکسی سامسونگ بودیم، نخواهیم بود. اینک، نمایشگر کم حاشیه گلکسی اس 8 به جایگاه این کلید تجاوز کرده و به طور کالی باعث حذف آن از قاب جلویی این گوشی شده است؛ اگر چه در قسمت بالایی یک دوربین سلفی، بلندگوی مکالمه و سنسور نورسنج همچنان در قسمت بالایی این گوشی قرار دارند. البته حذف کلید هوم از پنل جلویی بدان معنا نیست که سامسونگ دیگر قصد استفاده از چنین تکنولوژی را نخواهد داشت، بلکه به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد آن را به قاب پشتی برده و در کنار دوربین اصلی همراه با ماژول های فلاش ال ای دی و سنسور ضربان قلب قرار دهد. هرچند این تصویر نمی‌تواند محصول نهایی را مشخص کند، اما ما دیگر مطمئنیم که چنین ترکیبی به طور کلی طراحی پرچمدار آینده کمپانی سامسونگ را تشکیل خواهد داد.

از دیگر شایعاتی که در ارتباط با خانواده گلکسی اس 8 سامسونگ به گوش می‌رسد، رونمایی همزمان از یک مدل دیگر به نام گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) همراه با نسخه اصلی این گوشی است. گفتنیست که این گوشی در بهار پیش رو معرفی خواهد شد و احتمالا سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال، ویدیوی دموی 1 دقیقه‌ای از آن را در کنفرانس خبری خود برای حضار پخش خواهد کرد تا بیشتر با آن آشنا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*