هواوی پی 10 پلاس به 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود؟

هواوی پی 10 پلاس به 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود؟

نسل بعدی پرچمداران هواوی که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان منتظر آنها هستند، شامل هواوی پی 10 و مدل بزرگتر آن یعنی هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) خواهد بود. درباره‌ی مشخصات سخت افزاری این دو محصول اطلاعات چندانی در دست نداریم، اما طبق گزارشی جدید، حالا می‌توانیم درباره‌ی میزان حافظه‌ی رم مدل فبلت سری پی 10 صحبت داشته باشیم.

گزارش‌های قبلی مدعی بودند که مدل پلاس احتمالا در دو مدل متفاوت به همراه ۴ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم روانه‌ی بازار خواهد شد. اما حالا طبق لیست جدیدی که در وب‌سایت خرده‌فروشی اسپانیایی Phone House منتشر شده است، گویا یک مدل دیگر با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی نیز تولید خواهد شد که این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای باشد.

هواوی پی 10 پلاس به 8 گیگابایت رم مجهز می‌شود؟

مشخصات احتمالی هواوی پی 10 پلاس

در تصویر بالا مشاهده می‌کنید که علاوه بر حافظه‌ی رم، درباره‌ی دیگر مشخصات هواوی پی 10 پلاس نیز صحبت‌هایی به میان آمده است و اگر آنها حقیقت داشته باشند، برای اولین بار است که از سوی یک فروشگاه نسبتا رسمی و معتبر، شاهد افشای قطعات سخت افزاری نسل بعدی پرچمداران هواوی هستیم. در همین راستا از پردازنده‌ی هواوی Kirin ۹۶۰، نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی (که البته در جای دیگری رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی برای آن شمرده شده است) و دوربین پشتی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان مشخصات اصلی هواوی پی 10 پلاس نام برده شده است؛ اسمارت فونی که قرار است سیستم عامل اندروید نوقا به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب شده باشد.

در ضمن نکته‌ی دیگر این است که قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول در فروشگاه Phone House، برچسبی معادل ۷۹۹ یورو (حدود ۸۵۰ دلار) دارد که نسبت به میزان متوسط قیمت گوشی‌های این برند چینی، کمی بالا به نظر می‌رسد. به هر صورت کمپانی هواوی روز گدشته نیز تیزر تبلیغاتی جدیدی را برای هواوی پی 10 منتشر کرد و به نظر می‌رسد که به زمان رونمایی از آن بسیار نزدیک شده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*