سامسونگ گلکسی S8

سامسونگ گلکسی S8 در تاریخ نهم اسفند معرفی خواهد شد(رسما تایید شد)

زمان رونمایی از گلکسی S8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8)، پرچمدار آینده گوشی های هوشمند غول کره‌ای حوزه فناوری رسما اعلام شد. به نقل از “Koh Dong-jin” مدیر بخش ارتباطات موبایلی شرکت سامسونگ این کمپانی قصد دارد با حضور در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017)، به مورخ 27 فوریه (9 اسفند ماه) از دستگاه جدیدی رونمایی کند که همان گوشی گلکسی اس 8 خواهد بود.

هرچند پیشتر شنیده بودید، این رونمایی مربوط به گوشی گلکسی S8 نبوده و در تاریخ مذکور محصول دیگری (که احتمالا تبلت گلکسی تب اس 3 است) رونمایی خواهد شد و این  شرکت قصد دارد ویدیویی 1 دقیقه‌ای از گلکسی S8 را در طول برگزاری این نمایشگاه برای طرفدارانش به نمایش بگذارد. اما حالا یک رسانه‌ به نام “The Korea Economic Daily” که یکی از مطبوعات مهم کره‌ای محسوب می‌شود، ادعا می‌کند که کمپانی سامسونگ در تاریخ 9 اسفند ماه از گلکسی S8 رونمایی خواهد کرد تا در کنگره جهانی موبایل شاهد درخشش یکی از بزرگ‌ترین گوشی های هوشمند سال باشیم.

بر اساس آنچه که ما پیشتر شنیده‌ بودیم، قرار بود گلکسی S8 در تاریخ 29 مارس (9 فروردین ماه) طی یک رویداد خبری در نیویورک رونمایی شود و فروش رسمی آن نیز از تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت ماه) آغاز شود. حالا با توجه به این که در ماه اسفند شاهد رونمایی از این محصول هستیم، به نظر می‌رسد که عرضه این گوشی نیز زودتر از زمان اعلام شده آغاز خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی S8

مدل اصلی تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند سامسونگ از یک نمایشگر 5.8 اینچی بهره می‌برد و مدل پلاس آن (+Galaxy S8) نیز به نمایشگری 6.2 اینچی مجهز خواهد بود. به نقل از شایعات، نمایشگر هر دو مدل خمیده و با حداقل حاشیه‌های کناری است تا کاربران لذت بیشتری را از استفاده آن‌ها ببرند. از دیگر مشخصات مهم این گوشی نیز باید به حضور چیپست اسنپدراگون 835، پرچمدار تراشه‌های شرکت کوالکام اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدا کنه اینطور باشه چون سایتهای دیگه نوشتن در روز نهم اسفند فقط زمان معرفی رسمی توسط سامسونگ اعلام میشه نه اینکه خود گوشی معرفی بشه!