سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم لو رفت؛ احتمال عرضه در اردیبهشت ماه

اگر روزهای گذشته اخبار دنیای موبایل را دنبال کرده باشید، در یک گزارش عنوان کردیم که سونی قصد دارد یک گوشی جدید اکسپریا مجهز به نمایشگر 4K به نام سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم (Sony Xperia XZ Premium) را روانه بازار کند. امروز تصویر جدیدی مربوط به یک جلسه خصوصی از این گوشی پرچمدار به بیرون درز پیدا کرده است که قاب کروم آینه‌ای پشتی (شبیه به گوشی اکسپریا زد 5 پرمیوم) و استفاده از زبان طراحی گوشی های سری اکسپریا ایکس سونی را تایید می‌کند.

در تصویر زیر بر روی نمایشگاه گوشی، ساعت 10:35 دقیقه 7 مه معادل 17 اردیبهشت ماه نقش بسته است که می‌تواند زمان رونمایی رسمی سونی از آن را به ما لو دهد.

سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم

دوربین قدرتمندتر و نمایشگر 4K HDR در پرچمدار آینده سونی، اکسپریا ایکس زد پرمیوم

هرچند در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی موجود نیست، اما شایعات خبر می‌دهند که سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم از یک نمایشگر 4K HDR بهره می‌برد و یک دوربین 20 مگاپیکسلی (با پیکسل‌هایی به اندازه 1.22 میکرون پیکسل) نیز بر روی قاب پشتی آن تعبیه شده است که می‌تواند ویدیوهایی اسلوموشن را در نرخ 960 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. علاوه بر این، دوربین سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم از سیستم فوکوس جدیدی به نام Motion Eye بهره می‌برد، می‌تواند در شرایط نوری کم تصاویری واضح‌تر را با حداقل نویز‌های موجود ثبت کرده و همچنین از لنز عریض 24 میلی‌متری مشابه لنز استفاده شده در اکسپریا ایکس زد بهره‌مند است.

در حال حاضر این‌ها تنها اطلاعاتی است که ما از پرچمدار آینده گوشی های هوشمند سری اکسپریا سونی در دست داریم. غول ژاپنی دنیای موبایلی در روز دوشنبه و در نمایشگاه MWC 2017 میزبان یک رویداد خبری است. باید دید که آیا آنها در کنفرانس خبری خود اطلاعات تازه‌ای از این گوشی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد، و یا به پرده برداری از محصولات دیگری خواهد پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یعنی اگه این سنسور جدیده که رونمایی کرده طبق این شایعه داخلش باشه بهترین پرچمدار امسال از نظر فیلم برداری هست منتظر رونمایی هستم

  2. عجب چیزی بشه این اگه اطلاعات درست باشه