گوشی نوکیا 3310

نسخه 2017 از گوشی قدیمی و دوست‌داشتنی نوکیا 3310 در MWC 2017 معرفی شد

سال 2000 و زمانی که اولین نسخه از گوشی نوکیا 3310 (Nokia 3310) وارد بازار شد، سازندگان موفق به فروش 126 میلیون دستگاه از آن شدند. درگذشته خبری از «گوشی هوشمند» نبود و نوکیا بدون نگرانی از وجود گوشی های اپل، محصولات خود را همراه با بازی‌های محبوبی مثل مار (Snake) به فروش می‌رساند. بعد از گذشت 17 سال، حالا نسخه جدید این گوشی با همان نام قدیمی اما این‌بار تحت مالکیت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی و آماده ورود به بازار شده است.

گوشی نوکیا 3310 بر خلاف نسخه اصلی (که همانند یک آجر محکم بود!)، کوچکتر و سبک‌تر بوده و طراحی آن نیز امروزی‌تر شده است. همچنین حالا این دستگاه با صفحه نمایشی 2.4 اینچی با رزولوشن 140×260 یا QVGA، به دوربینی 2 مگاپیکسلی با پشتیبانی از کارت حافظه مجهز شده تا همراه ارزان‌قیمت شما، ساده‌ترین نیازهای روزمره را برطرف کند. به‌علاوه این دستگاه از سیستم عامل +Series 30 شرکت نوکیا بهره برده و هوشمندتر از قبل شده است.

اگرچه مشخصات فنی گوشی نوکیا 3310 در دنیایی که محصولاتی با حافظه رم 6 گیگابایت و دوربین‌های دوگانه تولید می‌شوند بسیار پایین است، اما می‌توان آنها را از زیبایی‌های این گوشی ساده و کوچک در نظر گرفت. گوشه‌های نسل جدید یا نسخه 2017 از گوشی جدید نوکیا نسبت به گذشته کمی گردتر شده تا مدرن‌تر به نظر برسد. به‌علاوه گوشی نوکیا 3310 در رنگ‌های مختلفی همچون قرمز، خاکستری مات، آبی تیره و زرد براق عرضه خواهد شد.

گوشی نوکیا 3310

نوکیا از اپرا مینی (Opera Mini) به عنوان مرورگر پیش‌فرض استفاده کرده تا برای وب‌گردی با صفحه کوچک این دستگاه مشکلی وجود نداشته باشد. با این‌حال هیچ چیز به اندازه باتری قدرتمند این گوشی توجه کاربران را جلب نخواهد کرد. همانند بسیاری از محصولات قدرتمند امروزی، گوشی نوکیا 3310 نیز با یک بار شارژ شدن، تا 25 روز در حالت آماده‌باش قرار گرفته و امکان برقراری تماس صوتی تا 22 ساعت برای کاربران وجود خواهد داشت. هرچند، به خاطر اندازه کوچک و ویژگی‌های بسیار ابتدایی این گوشی احتمالا هرگز از فیسبوک و اسنپ چت برای تخلیه باتری استفاده نخواهد شد!

به‌گفته اچ ام دی، گوشی نوکیا 3310 با قیمت 52 دلار (49 یورو) و از نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.

گالری تصاویر گوشی نوکیا 3310

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میخرمش حتماً می خوامش ای کاش 1100 هم بزنه

  2. مُــــــــــــراد

    بهتر بود به جای اختصاص فضا برای دوربین باتری ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ میلی آمپر قابل تعویض روی گوشی نصب می کرد و دوم اینکه محکمی و ضد ضربه بودن این گوشی باید برابر یا بیشتر از مدل 3310 قدیمی باشه چون مشتری ها با این دید و نظر و نگاه قصد خرید این گوشی ۳۳۱۰ جدید را دارند!