سامسونگ گلکسی بوک : یک تبلت ویندوز 10 قدرتمند مخصوص کاربران حرفه‌ای

شایعات اخیر ادعا می‌کردند که کمپانی سامسونگ از یک تبلت ویندوزی جدید در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد کرد. این شایعات امروز و در خلال برگزاری کنفرانس خبری این غول کره‌ای دنیای فناوری به واقعیت تبدیل شد. سامسونگ امروز از یک تبلت مجهز به ویندوز 10 به نام سامسونگ گلکسی بوک (Samsung Galaxy Book) با هدف کاربران حرفه‌ای رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی بوک در دو نسخه متفاوت مجهز به نمایشگر 10.6 اینچی TFT و یک نمایشگر 12 اینچی سوپر آمولد روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی بوک

مدل 10.6 اینچی و 12 اینچی سامسونگ گلکسی بوک به ترتیب ارائه کننده وضوح تصویر 1920×1280 پیکسل و 2160×1440 پیکسل هستند و از پردازنده نسل هفتمی 2.6 گیگاهرتزی اینتل Core M3 و 3.1 گیگاهرتزی Core i5 اینتل بهره می‌برند. علاوه بر این پشتیبانی از HDR برای نمایش رنگ‌های بیشتر و زنده‌تر در تصاویر نیز در مدل قدرتمندتر وجود دارد و البته هر دو از سیستم ارتباطی LTE Cat.6 پشتیبانی می‌کنند.

مدل 10.6 اینچی این تبلت ویندوزی مجهز به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی eMMC، یک اسلات کارت میکرو اس دی، یک پورت USB نوع C و یک باتری 30.4 وات همراه با شارژ سریع است. در آن سمت مدل 12 اینچی این تبلت از 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD – 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می‌برد. یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دو درگاه USB نوع C، یک اسلات کارت میکرو اس دی و یک باتری بزرگ 39.04 وات با پشتیبانی از شارژ سریع نیز در این نسخه یافت می‌شود. در آن سمت مدل 10.6 اینچی این تبلت تنها از یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی برخوردار است.

سامسونگ گلکسی بوک مجهز به کیبورد فیزیکی و پشتیبانی از قلم هوشمند

هر دو این تبلت‌ها همانطور که گفته شد از سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت قدرت می‌گیرند. علاوه بر این قادر به پخش ویدیوهایی 4K، بهره‌مندی از اپلیکیشن هایی نظیر Samsung Notes – Air Command و Samsung Flow ، و ارائه یک تجربه تمام دسکتاپی از مایکروسافت آفیس با حداکثر قدرت هستند. یک کیبورد با کلیدهایی بزرگ نیز وجود دارد که استفاده از آن کاملا آسوده و مناسب امور تایپی است. در انتها باید به پشتیبانی آن‌ها از قلم هوشمند سامسونگ اشاره کرد که می‌تواند سامسونگ گلکسی بوک (Samsung Galaxy Book) را برای کاربران حرفه‌ای جذاب‌ کند.

متاسفانه در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این دو نسخه از تبلت ویندوزی سامسونگ مشخص نشده است، اما به زودی شاهد انتشار اطلاعات تازه‌ای از آن‌ها خواهیم بود.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*