سوناتا 2018

اسکچ‌های طراحی خودروی هیوندای سوناتا 2018 منتشر شد

شرکت خودروسازی هیوندای موتورز، روش جدید و متفاوتی را در پیش گرفته و پیش از معرفی محصولات جدید خود، طرح‌های کشیده شده بر روی کاغذ یا اسکچ‌ (Sketch) آن را منتشر می‌کند. به تازگی نیز این شرکت کره‌ای، اسکچ‌هایی از طراحی فیس لیفت هیوندای سوناتا 2018 را منتشر کرده است.

تاکنون چند بار نمونه‌هایی از فیس لیفت هیوندای سوناتا در حال تست‌های مختلف دیده شده و به نظر می‌رسد که نسخه جدید این خودروی محبوب تا پیش از پایان سال جاری رونمایی شود. در اسکچ‌های منتشر شده، طرحی از یک نسخه معمولی و یک نسخه اسپورت در کنار نسل‌های قبلی آن دیده می‌شود. این طراحی‌ها، یک خودروی فوق‌العاده تهاجمی را نشان می‌دهند که البته به احتمال زیاد، خطوط تیز طراحی آن به شکل محافظه‌کارانه‌تری در نسخه نهایی قرار خواهد گرفت.

سوناتا 2018هیوندای سوناتا 2018 همانند سایر محصولات جدید این برند کره‌ای از نسل جدید طراحی هیوندای بهره می‌برد که شامل جلوپنجره بزرگ شش‌ضلعی، چراغ‌ جلو باریک و اخمو از نوع LED و دو ورودی هوا در اطراف سپر می‌شود. چراغ‌های روشنایی در روز نیز به صورت یکپارچه درون سپر طراحی شده‌اند.

در قسمت عقب خودرو نیز می‌توان طراحی کاملا جدید و چشم‌نواز هیوندای را مشاهده کرد. خروجی‌های اگزوز در دو طرف سپر قرار گرفته و چراغ‌های عقب نیز کاملا جدید هستند و طراحی شبیه به چراغ‌های لامبورگینی دارند.

سوناتا 2018نسخه اسپورت یا توربوی سوناتا 2018

در اسکچ‌های منتشر شده، تصاویری نیز از هیوندای سوناتا توربو (Hyundai Sonata Turbo) یا همان نسخه اسپورت فیس لیفت سوناتا به چشم می‌خورند که از طراحی تهاجمی‌تری برخوردار است. چراغ‌های تاریک‌تر در قسمت جلو، جلوپنجره مشکی با زنبوری‌های متفاوت داخلی، دو ورودی هوای بزرگ‌تر در اطراف سپر جلو، چراغ خطر مشکی در پشت، سیستم اگزوزی جدید با طرح اسپورت و یک دیفیوزر نسبتا بزرگ در زیر سپر عقب و بین خروجی‌های اگزوز از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سوناتا توربو است.

مانند همیشه در هنگام انتشار تصاویر پیش نمایش، اطلاعات زیادی از مشخصات فنی خودرو ارائه نمی‌شود اما تا آن جا که مشخص شده، یک موتور 2 لیتری توربو با قدرت 260 اسب بخار که در مدل اسپورت هیوندای i30N نیز به کار رفته در نسخه فیس لیفت سوناتا 2018 قرار خواهد گرفت.

تاریخ معرفی فیس لیفت هیوندای سوناتا

هنوز هیچ خبر رسمی از تاریخ معرفی و عرضه نسخه جدید و فیس لیفت شده هیوندای سوناتا اعلام نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که در نمایشگاه خودروی نیویورک که در ماه آوریل 2017 (فروردین 96) برگزار خواهد شد، شاهد معرفی رسمی سوناتا 2018 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ما که پولشو نداریم
    ولی مبارک کسایی که میخرن