سرمایه‌ گذاری ایرانسل

سرمایه‌ گذاری ایرانسل در اسنپ، بامیلو و زودفود

شرکت ایرانسل در سال 96 با هدف گسترش اشتغال، توسعه کسب و کارهای دیجیتال و حمایت از رشد شرکت‌های دانش بنیان و در راستای تحقق دولت همراه، در شرکت «گروه اینترنت ایران» سرمایه‌گذاری کرده است. سرمایه‌ گذاری ایرانسل در گروه اینترنت ایران شامل شرکت‌های زیرمجموعه‌ی آن یعنی اسنپ، بامیلو و زودفود می‌شود.

گروه اینترنت ایران، شرکتی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی است که شرکت‌های بزرگ و معروفی در مجموعه آن قرار دارند. بزرگترین سرویس هوشمند درخواست خودرو در کشور یعنی اسنپ، فروشگاه آنلاین خرید اینترنتی بامیلو و پلتفرم سفارش آنلاین غذا به نام زودفود از جمله شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنت ایران هستند.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت ایرانسل در خصوص سرمایه‌ گذاری ایرانسل در گروه اینترنت ایران گفت:

ما گروه اینترنت ایران را از زمان شروع به کار آن از نزدیک رصد می‌کردیم. شرکت‌های زیرمجوعه این گروه مانند اسنپ و زودفود توانستند در مدت کوتاهی به شرکت‌های پیشرو در بازار تبدیل شوند و ضمن ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی به کاربران، موجب سهولت کاربری و صرفه‌جویی شدند و مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفتند.

سرمایه‌ گذاری ایرانسل در گروه اینترنت ایران در جهت تکمیل سبد ارائه محصول و خدمات دیجیتال است

به گفته‌ی دزفولی، ایرانسل علاوه بر سرمایه‌گذاری کلان در زیرساخت شبکه پیشرفته و وسیع خود و دسترسی به شبکه‌ی راحت برای کاربران، همواه برای تکمیل خدمات خود از جمله خدمات دیجیتال تلاش کرده است. اکنون نیز چندین شریک تجاری در حوزه‌های تولید محتوا و اپلیکیشن‌های مختلف، همکاری گسترده‌ای با ایرانسل دارند. سرمایه‌ گذاری ایرانسل در گروه اینترنت ایران نیز در جهت تکمیل سبد ارائه محصول و دستیابی به همین هدف است.

سرمایه‌ گذاری ایرانسل

هرمان سینگ، مدیر کل دیجیتال شرکت MTN به عنوان یکی از سهام‌داران گروه اینترنت ایران بیان کرد که در دو سال اخیر شاهد رشد چشمگیری در این شرکت بودیم و سرمایه‌ گذاری ایرانسل نشان‌دهنده‌ی قدرت مدل تجاری و تیم مدیریتی این گروه اینترنتی است. گفتنیست شرکت MTN اپراتوری پیشرو در بازارهای در حال رشد است که در 22 کشور آفریقایی و آسیایی به 233 میلیون مشترک، خدمات‌رسانی می‌کند.

گروه اینترنت ایران به عنوان بزرگترین گروه کسب و کار اینترنتی در ایران در سال 1393 تاسیس شد و در حال حاضر 5 کسب و کار اینترنتی را راهبری می‌کند. اسنپ، بامیلو، زودفود، سامانه رزور آنلاین هتل‌های ایران «پین تاپین» و سامانه جستجوی هوشمند ملک «اسکانو» از کسب و کارهایی هستند که توسط گروه اینترنت ایران مدیریت می‌شوند.

گروه اینترنت ایران نیز در مورد سرمایه گذاری ایرانسل اعلام کرد:

بسیار خوشحالیم که شرکت ایرانسل به عنوان سرمایه‌گذار به شرکت ما ورود کرده و امیدواریم با حمایت و دانش بومی ایرانسل، جایگاه خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در بازار آنلاین کشور محکم‌تر کنیم. این سرمایه‌گذاری نشانه موفقیت چشمگیر گروه اینترنت ایران بوده و ما به آنچه که کسب کرده‌ایم افتخار می‌کنیم. این فرصتی برای ماست تا هزاران فرصت شغلی جدید در بازار استعدادهای ایران ایجاد کنیم. ما همچنین قصد داریم با همکاری ایرانسل به رشد 70 درصدی ماهانه اسنپ شتاب بدهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*