یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ

با سری یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ ، نظم و ترتیب را به آشپزخانه خود بیاورید

یکی از مشکلات خانواده‌ها در آشپزخانه خود، به هم ریختگی مواد غذایی درون یخچال است. این موضوع باعث می‌شود تا افراد، زمان زیادی را صرف پیدا کردن خوراکی مورد نظر خود کنند و همین‌طور که هوای سرد از یخچال خارج می‌شود، مشغول زیر و رو کردن غذاها باشند. این کار علاوه بر هدر دادن وقت خود، موجب هدر رفتن انرژی و سرمای یخچال می‌شود و در نهایت، خرابی و پلاسیدگی زودرس مواد غذایی را در پی دارد. سری یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ  (Food Showcase) برای رفع همین مشکل طراحی و روانه بازار شده تا نظم و ترتیب را به درون یخچال آشپزخانه بیاورد.

دیدن قوطی‌های شیری که تاریخ انقضای آن‌ها به اتمام رسیده، میوه‌های پلاسیده و خرابی که دیگر قابل خوردن نیستند یا بسته‌های خالی مواد غذایی که هنوز در یخچال نگهداری می‌شوند برای بیشتر افراد، منظره‌ای تکراری است. بارها پیش آمده که یک‌ سری از خوراکی‌ها در یخچال‌ها پنهان می‌شوند و اعضای خانواده نمی‌توانند به سادگی آن‌ها را ببینند و مصرف کنند. دلیل اصلی آن هم به هم ریختگی و انباشت خوراکی‌ها و مواد غذایی است که به علت عدم وجود فضای کافی در یخچال و همین‌طور نبود طبقه و محفظه‌ خاص هر خوارکی پیش می‌آید. چقدر راحت هستید که مهمان خانه شما در یخچال را باز کند؟ آیا برای شما هم پیش آمده که در چنین لحظاتی دوست داشتید پیش از این فرصتی جهت مرتب کردن یخچال پیدا کرده بودید؟ اگر جواب شما مثبت است نگران نباشید این مشکل فقط برای شما نیست، به طور مثال در اروپا 69 درصد افراد با شما هم عقیده‌اند.

یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ

چالش‌های این چنینی برای خانواده‌ها باعث شده تا سری یخچال‌ های فود شوکیس FSR سامسونگ (Food Showcase) طراحی و روانه بازار شود؛ یک راه حل خلاقانه برای ایجاد آسان نظم و ترتیب در یخچال. این یخچال‌های ساید بای ساید، هماهنگ با نیازهای خانواده‌های امروزی ساخته شده‌ است؛ زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد، در هر خانه تنها یک یا دو نفر برای تهیه غذا مشارکت دارند ولی سایر افراد خانواده نیز به صورت مداوم از آن استفاده می‌کنند بنابراین به لطف جداسازی فضاها براساس نیاز افراد، ایجاد نظم، دسترسی آسان و سریع تضمین می‌شود. در این سری از یخچال‌ های سامسونگ با داشتن دو در کاملا مجزا در قسمت یخچال، یک بخش قفسه‌بندی کاملا مجزا ایجاد شده است. این بخش ویژه که شوکیس نام دارد، محلی برای قرار گرفتن غذاهای پرکاربرد و مورد علاقه اعضای خانواده است.

محفظه‌های مختلف در یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ

شوکیس شامل 6 محفظه است که به ترتیب از بالا به پایین برای مواد مورد نیاز آشپز، بزرگسالان و خوراکی‌های کودکان خانه طبقه‌بندی شده است. محفظه‌های درب شوکیش با هوشمندی و ظرافت خاصی دقیقا متناسب با شرایط فیزیکی اعضای خانواده و ابعاد هر خوراکی تقسیم‌بندی و طراحی شده‌اند. طبقات بیرونی یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ به سه محفظه تقسیم شده است که هر کدام می‌تواند مواد زیر را به تناسب نیاز خانواده در خود جای دهد:

  • محفظه‌ی  آشپزی (طبقه بالا) – پنیر و سس‌ها
  • محفظه‌ی خانواده (طبقه وسط) – نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها
  • محفظه کودکان (طبقه پایین) – غذاهای مخصوص خردسالان

یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ

با توجه به این موضوع می‌توان بطری‌های شیر و نوشیدنی‌ها، شیشه‌های مربا و ترشی، سس‌ها و تنقلات مختلف کودکان را برای دسترسی راحت‌تر آن‌ها در سبدهای پایینی قرار داد. همچنین برای راحتی هر چه بیشتر می‌توان یکی از 6 طبقه شوکیس را برای وعده غذایی خاص تعیین کرد. به طور مثال در زمان خوردن صبحانه که همه برای رفتن به مدرسه، دانشگاه و محل کار خود عجله دارند می‌توان به سرعت تمام غذاهای مورد نیاز را از روی طبقه مخصوصی که در یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ قرار دارد برداشت و روی میز صبحانه حاضر کرد.

با داشتن یخچال ‌های فود شوکیس FSR سامسونگ ، مواد غذایی پرکاربرد و مورد علاقه هر عضو خانواده در محفظه‌ای مخصوص قرار می‌گیرد تا به راحتی و با کمترین اتلاف وقت و انرژی بتوان غذای مورد نظر را پیدا کرد. بر این اساس، غذاهایی که زود فاسد می‌شوند مانند لبنیات و  مواد غذایی این چنینی همواره در جلوی دید هستند تا دیگر غذایی دور ریخته نشود.

علاوه بر قسمت شوکیش، محفظه داخلی با کشوهای عمیق و جادار مخصوص موادی مانند گوشت، مرغ، میوه و سبزیجات قرار دارد. نکته مهم در این جا کمکی است که درب شوکیس به حفظ و تازگی غذاهای محفظه داخلی می‌کند. با قرار گرفتن غذاهای پرکاربردی مانند پنیر، نوشیدنی‌ها و سس در محفظه شوکیس، دمای داخلی یخچال کمتر تغییر می‌کند و باعث می‌شود تا غذاهایی که در محفظه داخلی وجود دارد طعم طبیعی خود را حفظ کنند.

یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ

فناوری‌های مورد استفاده در یخچال های ساید باید ساید فود شوکیس

یخچال ‌های فود شوکیس FSR سامسونگ از فناوری Multi Flow برای ورود هوای سرد از تمامی کشوها و محفظه‌ها و در نتیجه ایجاد دمای یکسان در داخل دستگاه بهره می‌برند. ضمن این که در داخل شوکیس، صفحه خنک‌کننده‌ای قرار داده شده که با هر بار باز شدن درب یخچال به سرعت کاهش دما را جبران می‌کند. این فناوری منحصربه‌فرد که Metal Cooling نام گرفته باعث حفظ تازگی و طعم اصلی مواد غذایی داخل شوکیس می‌شود.

یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ

سری جدید ساید باید ‌سایدهای فودشوکیس سامسونگ دارای برچسب انرژی ++A و +A هستند و از سیستم سرمایشی Twin Cooling Plus استفاده می‌کنند. این سیستم پیشرفته با خنک‌سازی جداگانه یخچال و فریزر، تازگی و طراوت بیشتر مواد غذایی را سبب می‌شود.

یخچال های فود شوکیس FSR سامسونگ با داشتن درب شوکیس و محفظه‌های متعدد و جادار غذاها، خوراکی‌های صاحبش را با هوشمندی و ظرافتی خاص سازماندهی و مرتب می‌کند. این سری از یخچال‌های سامسونگ در مدل‌های FSR14، FSR12 و FSR2 در بازار ایران عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*