رونمایی سامسونگ از دستیار مجازی Bixby ؛ به‌زودی در تمامی محصولات کره‌ای‌ها

کمتر از 10 روز تا زمان رونمایی از دو گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galax S8) باقی مانده است و در بین شایعات مختلفی که از پرچمداران آینده گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ می‌شنویم، این شرکت تصمیم گرفت تا توسط یکی از مدیران بخش نرم افزاری و خدمات خود از یک ویژگی جذاب گوشی های آینده‌اش رونمایی کند. ما در مورد دستیار مجازی Bixby سامسونگ صحبت می‌کنیم که قرار است به گوشی های هوشمند بیاید و احتمالا همراه با یک کلید فیزیکی در سمت چپ گلکسی اس 8 به راحتی فراخوانی شود.

به گفته‌ی این شرکت، دستیار مجازی Bixby متفاوت از سایر دستیاران مجاری است که شما آن‌ها را می‌شناسید. این دستیار یاد خواهد گرفت و با شما منطبق می‌شود. آن تجربه عمیق‌تری از آن چه که رقبا ارائه می‌کنند را در سه مشخصه اختیار کاربرانش قرار می‌دهد: تکامل، آگاهی از متون و منظور شناختی.

تکامل اشاره به این واقعیت دارد که در واقع دستیار مجازی Bixby از هر وظیفه‌ای که شما می‌توانید در اپلیکیشن ها استفاده کنید، پشتیبانی کند و به یک زیر مجموعه محدود نخواهد بود. البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن ها باید از بیکسبی پشتیبانی کنند، بنابراین نباید توقع داشته باشید تمامی اپلیکیشن هایی که بر روی گلکسی اس 8 سامسونگ نصب می‌کنید از این قابلیت پشتیبانی کنند.

آگاهی از متن بدان معناست که شما قادر خواهید بود در هر زمانی بیکسبی را فراخوانی کنید، حتی اگر در حال استفاده از یک اپلیکیشن هستید آن متوجه می‌شود شما در حال انجام چه چیزی هستید. آن قصد شما را درک خواهد کرد و حالت های مختلفی از عملکردها نظیر لمسی و یا صوتی را در هر جزئیاتی از برنامه ارائه می‌کند.

همچنین دستیار مجازی Bixby از طریق شناسایی منظور، به قدری هوشمند خواهد بود که فرامین شما را حتی اگر آن‌ها را به صورت ناقص در اختیارش قرار دهید متوجه خواهد شد. سامسونگ می‌گوید این می‌تواند تعاملات شما با دستیارش را طبیعی‌تر از هر زمان دیگری کند تا حتی اگر نوع دستور دهی به آن را فراموش کردید، باز هم بتواند به آن‌ها عمل کند.

رونمایی سامسونگ از دستیار مجازی Bixby

دستیار مجازی Bixby به گوشی های هوشمند محدود نمی‌شود

به طور کلی بیکسبی باعث استفاده آسان‌تر از تلفن، کاهش اصطکاک و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری متفاوت خواهد شد. یک دکمه فیزیکی بر روی گوشی می‌تواند کمک کند تا شما بتوانید هر کجا که هستید و مشغول انجام هر کاری که هستید با فشردن یک دکمه آن را فراخوانی کنید. البته خبر بد این که در حال حاضر گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 تنها گوشی هوشمندی خواهد بود که حاوی اپلیکیشن های از پیش نصب شده قابل پشتیبانی از دستیار مجازی سامسونگ بیکسبی است. سامسونگ تعهد می‌دهد که اپلیکیشن های بیشتری به مرور زمان از این دستیار هوشمند پشتیبانی کنند و این کمپانی همچنین در نظر دارد تا یک کیت توسعه نرم افزاری را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد تا آن‌ها پشتیبانی از این دستیار را به برنامه های خود ببرند. در سمتی دیگر بیکسبی به تلفن های هوشمند محدود نخواهد بود و ظاهرا سامسونگ قصد دارد به تدریج آن را در تمامی لوازم مصرفی ساخت خود اضافه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*