اوکیتل K6000 پلاس

گوشی اوکیتل K6000 پلاس به صورت جهانی عرضه خواهد شد

این روزها تقریبا در زمینه کارکرد تلفن‌های هوشمند به نقطه ایده‌آلی در این عرصه رسیده‌ایم و کمتر کاربری به دنبال قابلیت و امکانات عجیب و منحصر به فرد است؛ در این میان بیشتر مشتریان به میزان شارژدهی باتری محصولات توجه دارند و متاسفانه هنوز تولیدکنندگان بزرگ نظیر اپل، سامسونگ و ال جی توجه ویژه‌ای به این بخش نداشته‌اند. اما کمپانی Oukitel همیشه به فکر این دسته از خریداران بوده است و محصولاتی با شارژدهی باتری بالا را روانه بازار می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته اولین تیزر تبلیغاتی گوشی اوکیتل K6000 پلاس در فضای مجازی منتشر شد.

سری کا از محصولات کمپانی اوکیتل را به داشتن باتری‌های غول‌پیکر و شارژدهی عمر باتری بالا می‌شناسیم. این گوشی‌ها معمولا بر خلاف باتری بزرگ خود، مشخصات و قیمت متوسطی دارند و تنها برای قشر خاصی از کاربران طراحی شده‌اند. گوشی اوکیتل K6000 پلاس حالا به نسبت برادر قبلی خود – گوشی K6000 پرو – طراحی باریک و سبک‌تری را شامل می‌شود. با این حال وزن آن تقریبا هنوز هم همان 207 گرم است.

باتری اوکیتل K6000 پلاس برای هفت پشتتان کافی خواهد بود!

اما چرا وزن گوشی تا این حد زیاد است؟ در پاسخ باید بگوییم اوکیتل در گوشی جدید خود از یک باتری 6080 میلی‌آمپری بهره گرفته است تا شارژدهی آن بسیار بالا باشد. این باتری مسئول تغذیه پردازنده 8 هسته مدیاتک 6750 (SoC) بوده که 4 گیگابایت حافظه رم دارد. از جمله سایر مشخصات اوکیتل K6000 پلاس می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل اشاره کرد. این باتری نه تنها بزرگ است، بلکه سریع شارژ می‌شود؛ به لطف شارژر 12 ولت/ 2 آمپری باتری اوکیتل K6000 پلاس در مدت 100 دقیقه از صفر به 100 درصد شارژ می‌رسد؛ این مدت زمان با توجه به ظرفیت بالای باتری دستگاه بسیار مناسب است.

اوکیتل K6000 پلاس

از جمله سایر ویژگی‌های گوشی اوکیتل K6000 پلاس باید به دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با قابلیت PDAF اشاره کرد. در این دوربین از لنز OmniVision 16880 بهره گرفته شده است. در بخش جلو، لنز دوربین 8 مگاپیکسلی با 80 درجه زاویه دید اموری همچون ثبت سلفی و مکالمات ویدیویی را عهده‌دار خواهد بود. به لطف زاویه دید بالای دوربین جلوی گوشی می‌توانید فضای بیشتری را در تصاویر سلفی خود به تصویر بکشید. حافظه ذخیره‌سازی گوشی 64 گیگابایت بوده و امکان ارتقاء آن تا سقف 256 گیگابایت به لطف درگاه میکرو اس‌دی فراهم است. در نهایت این مجموعه به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا در جعبه قرار می‌گیرد.

در هفته‌های گذشته و پس از انتشار اولین گزارشات مربوط به گوشی اوکیتل K6000 پلاس ، هنوز اطلاعاتی پیرامون قیمت و دسترسی آن در بازارهای جهانی نداشتیم. اما حالا خبر رسیده است که اوکیتل قصد دارد محصول جدیدش را به صورت جهانی عرضه کند و قیمت پیش‌خرید آن حدود 179.99 دلار است. امکان پیش‌خرید محصول از طریق وب‌سایت اختصاصی کمپانی و یا فروشگاه‌های معتبر وجود دارد. عرضه نهایی محصول نیز در پانزدهم ماه آوریل (شنبه، 26 فروردین 1396) صورت خواهد گرفت. نظر شما در مورد چنین گوشی جدیدی با شارژدهی بسیار مناسب چیست؟

پیش‌خرید گوشی اوکیتل کا 6000 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*