حضور انسان در سیاره مریخ

پرونده فضایی محرمانه و حضور انسان در سیاره مریخ از دهه 70 میلادی

مریخ، یکی از جذاب‌ترین مکان‌های موجود در منظومه شمسی است که انسان‌ها از سال‌هایی دور در تفکر فتح آن بوده‌اند. سیاره مریخ درست همان مکانی‌ست که برای سفرهای آینده‌ی فضایی انسان، از اولویت بسیار بیشتری نسبت به ماموریت بازگشت دوباره به ماه برخوردار است. ایلان ماسک (Elon Musk) به عنوان رئیس تسلا موتورز (Tesla Motors) و اسپیس ایکس (SpaceX)، در شصت و هفتمین کنگره بین المللی فضانوردی نیکل گوادالاخارا در مکزیک، خبر از سفر به مریخ در آینده‌ای نزدیک داد! در واقع پیشرفت علم و فناوری به اندازه‌ای است که حتی می‌توان از ساخت پناهگاه در این سیاره نیز ایده‌پردازی کرد! حضور انسان در سیاره مریخ و برپاسازی پناهگاه‌های مریخی در این سیاره، برای اولین بار این مکان دوست داشتنی در منظومه شمسی را به محیطی قابل سکونت تبدیل خواهد کرد. اما آیا این اولین بار است که ما انسان‌ها بر سطح مریخ قدم می‌گذاریم؟

یک افشاگری تازه در زمینه برنامه‌های فضایی محرمانه، حاکی از آن است که سفر به مریخ برای انسان مسئله‌ی جدیدی نبوده و در واقع ما از چند دهه قبل، این دستاورد را به صورت موفقیت آمیز پشت سر گذاشته‌ایم. نکته جالب توجه این است که بسیاری از کارمندان سابق ناسا و مقامات نظامی، از وجود برنامه‌های فضایی مخفی و فناوری‌هایی بسیار فراتر از آنچه مردم از آن مطلع هستند، سخن گفته‌اند. اما آیا این فناوری‌ها تا اندازه‌ای پیشرفته هستند که حضور انسان در سیاره مریخ ، که تا پیش از این یک رویای بزرگ بوده را همچون یک ماموریت تمام شده قلمداد کنیم؟

حضور انسان در سیاره مریخ

آیا حضور انسان در سیاره مریخ به دهه 70 میلادی بازمیگردد؟

بر اساس ادعایی که بر مبانی اطلاعات فاش شده مطرح شده است، حضور انسان در سیاره مریخ یک برنامه فضایی محرمانه بوده و در واقع ما انسان‌ها از مدت‌ها قبل توانسته‌ایم به سطح این سیاره قدم بگذاریم.  بسیاری از مردم بر این باور هستند که این اتهامات چیز جدیدی نیستند؛ چرا که اسناد موجود در ویکی لیکس این استدلال را دارند که انسان‌ها و بیگانگان، برای مدتی با همدیگر همکاری داشته‌اند.

این بیانیه که در ابتدا توسط Corey Goode مطرح شد به شرح زیر است:

سیاره مریخ برای اولین بار توسط آلمانی‌ها و در سال 1930 بازدید شد. در حوالی دهه 70 میلادی، برنامه‌های فضایی و مخفیانه ایالات متحده آمریکا شروع به اکتشاف در مریخ و سایر سیاره‌ها کرد. در این برنامه‌ها، جستجو در این سیارات و احداث پایگاه‌های مختلف در آنان از مهم‌ترین اهداف آن دوران به شمار می‌رفت. در سال 1980، ایالات متحده به عنوان سرپرست این پروژه انتخاب شد و وظیفه اکتشاف در مریخ و استقرار پایگاه‌های متعدد در زیر پوسته آن را بر عهده گرفت.

اگر اظهارات این فرد برای شما غیرقابل باور است، هیچ عجله‌ای نیست؛ چرا که یکی از سناتورهای سابق ایالت متحده آمریکا، یعنی Daniel K. Inouye نیز بیانیه‌ای را در این زمینه منتشر کرده است:

یک دولت کاملا مخفی با نیروی هوایی و دریایی مخفی وجود دارد که توانایی‌های چشم‌گیر آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد! این دولت از تمامی قوانین و محدودیت‌ها آزاد بوده و از تمامی کنترل‌ها و همچنین محدودیت‌های حفظ تعادل در دنیا در امان است.

نکته جالب این است که با توجه به چندین بیانیه مختلف، انسان‌ها از مدتی طولانی تکنولوژی سفر به سایر سیاره‌ها را در اختیار داشته‌اند. ویلیام تامپکینز (William Tompkins) در این باره اظهار داشته است:

در زمان حضور من در نیروی دریایی، ما به این واقعیت دست پیدا کردیم که آلمان‌ها از اوایل قرن 20 میلادی، به فناوری فتح فضا دست پیدا کرده‌اند!

حضور انسان در سیاره مریخ

بر اساس گفته‌های ویلیام تامپکینز، اسنادی محرمانه مبنی بر سفرهای فضایی آلمان در سال‌های بسیار دور وجود دارد. او حتی ادعا کرده بود که در یک پرونده محرمانه، برای مدتی مشغول به ساخت اسلحه، برای شرکت‌های فضایی بوده است.

یکی از کارمندان سابق ناسا نیز ادعا کرده بود که در 20 سال گذشته، ماموریتی دارای سرنشین به سیاره سرخ انجام گرفته است. همچنین در جریان یک مصاحبه، زنی با نام مستعار جکی (Jackie)، درباره حضور انسان‌ها در مریخ و مسئله‌ای که کارکنان ناسا در طول تمام این‌ سال‌ها از آن مطلع بوده‌اند صحبت کرد.

دو مرد را در لباس‌های فضایی مخصوص دیدم، البته این لباس‌ها شباهت چندانی به لباس‌های بزرگ و سنگین وزن امروزی نداشت، اما به نظر می‌رسید که می‌تواند بدن را در فضا و شرایط سخت محافظت کند. در واقع این دو مرد، برای اعزام به سیاره مریخ همزمان با ماموریت وایکینگ انتخاب شده بودند.

علاوه بر این‌ها، یک تفنگدار دریایی قدیمی نیز اظهار داشته که در گذشته، در سیاره مریخ کار کرده است! این افسر بازنشسته با نام مستعار کاپیتان کی (Captain Kaye) اظهار داشته است که نه تنها انسان‌ها توانسته‌اند در سطح مریخ قدم بگذارند، بلکه او و تعداد دیگری از همکارانش در یک ماموریت فضایی مخفی و ساخت ناوگانی کوچک در حوالی این سیاره شرکت داشته‌اند. این تفنگدار سابق می‌گوید که ماموریت او در سیاره سرخ، محافظت از 5 پناهگاه ساخته شده در مریخ، در برابر گونه‌های احتمالی حیات بیگانه در این سیاره بوده است. علاوه بر این‌ها، او اضافه کرد که به مدت 3 سال، بر روی یک حامل فضایی غول پیکر مشغول به کار بوده و از این مسئله، به عنوان یک پرونده مخفی فضایی یاد می‌کند.

حضور انسان در سیاره مریخ

بررسی اظهارات این تفنگدار دریایی با گفته‌های سناتور سابق سنای آمریکا، ما را به واقع نگران می‌کند، آیا حضور انسان در سیاره مریخ در گذشته‌ای بسیار دور امکان‌پذیر بوده است؟

در تاریخ 11 اکتبر سال 2016، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، باراک اوباما در جریان یک مصاحبه با CNN به شهروندان آمریکا اعلام کرد که انسان تا پیش از سال 2030 به مریخ قدم خواهد گذاشت. او در ادامه اعلام کرد : ما آنچه را که امکان‌پذیر است، زودتر از سایر کشورها انجام خواهیم داد.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است: به راستی که سفر انسان به مریخ در سال 2030، باید ما را شگفت زده کند؟ در نوامبر 2015، افشاگری Corey Goode بدین‌گونه بود که هم اکنون نیز انسان‌ها در سطح سیاره سرخ حضور داشته و در آن کولونی سازی کرده‌اند!

حضور انسان در سیاره مریخ

دنیس مویلنبرگ (Dennis Muilenburg) به عنوان مدیرعامل بوئینگ در مورد سفر انسان به سیاره سرخ می‌گوید:

کمپانی من، اولین گروه از انسان‌ها را به مریخ خواهد فرستاد! من معتقد هستم که سفر اولین انسان به کره مریخ، با استفاده از یک راکت بوئینگ انجام خواهد گرفت.

حال نظر شما در این باره چیست؟ آیا حضور انسان در سیاره مریخ در دهه‌های قبل با موفقیت صورت گرفته است؟ اگر چنین باشد، به چه علت تمامی ماموریت‌های مذکور، به صورت مخفیانه انجام گرفته‌اند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. سلام در جواب اون دوستمون که گفت شهاب سنگ میاد و انسان نابود میشه تا سال 2033. میخوام بگم ما مسلمونیم و اعتقاد به ظهور حضرت مهدی داریم و تا زمانی که امام ظهور نکرده هیچ اتفاقی نمی افته اینا همش نقسه های دشمنه باور نکنین ..در مورد موجودات فضایی هم به قرآن و نهج البلاغه رجوع کن توضیح داده که وجود دارن حتی چند حدیث از امام باقر …و امام صادق داریم که تایید کرده موجودات فضایی هستن و به امر خدا یافت ما برای اونها و اونها برای ما مقدور نیست این حرفایی که زدم مطالعه کردم و از خودم نگفتم شک دارید خواهشا تحقیق کنید ممنون ….

  2. احتمالش خیلی زیاد هستش چون به یکباره انسال طی مدت کوتاهی کلی پیشرفت کرد و هواپیما و ماشین و تکنولوژی های پیشرفته دست پیدا کرد و یکدفعه تقریبا به حالت سکون و درجا موند ( لطفا ساخت گوشی های هوشمند جدید رو تکنولوژی حساب نکنین ) خب همچین چیزی خیلی غیر عادی هستش ، احتمالا به همون سرعت و روال پیشرفت ادامه داشته ولی اون رو بصورت مخفی تولید و استفاده کردن و هنوز هم داره پیشرفت و تکنولوژی های بیشتری به وجود میاد منتها بازتابش نمیدن

  3. اولین کسی که به مریخ رفت عباس بن قرتاس بوده .. !!

  4. امیدوارم این اطلاعات درست باشه وبشریت به این پیشرفتها رسیده باشه ولاف ولوف نباشه

  5. سلام
    همه گفت ها سرکاریه
    1000 هزار تا حالا حرف زدن
    معلوم نیس کدام راسته کدام دروغ
    از شوالیه سیاه گرفته تا رفتن به ماه دیدن موجودات دیگهگرفته
    از … اصلا اینا به گفته خودشان تا دهه 80-90 تلکنولوژی درست درمونی نداشتن
    فضایی ها خیلی چیزهارو ساختن
    همه چی شده خالی بندی

    • دوست عزیز بهتره یه بار نظریه نسبیت خاص و عام انیشتن و نظریه جهان های موازی و گذر زمان در سرعت نور و سیاه چاله های فضایی رو بخونی ،نظریه های استیون هاپکینز رو هم بخون ببین چقدر علم وسیعه و میشه چه کارهایی انجام داد

  6. داستان باحال ومخاطب پسندی بود…دکتر رفتن امریکاییها به ماه هم خودش جای تردید وشبهه داره.حالا میگی مریخ رو هم فتح کردن???

  7. برام خیلی جالبه هنوز هستن کسایی که فکر میکنن تو این جهان بینهایت که بینهایت حالت میتونه وجود داشته باشه، ما تنها هستیم

  8. احتمالش هست چون امریکا پروژه های مخفی زیادی داشته و دارد نه فقط در زنینه فضا کلا توی تحقیقات علمی سکرت زیاد داره

  9. خخخخ..اینارو میگن…ینی مثلا اگه ما تو جنگ نظامی کم اوردیم تو ی کره دیگه نیرو داریم ک بریزه رو سرتون کلا کشورهای غربی همیشه دوس دارن بگن بیگانه وجود داره.. …باور نکن داش

  10. خدا حفظشون کنه اینا رو با این پیشرفتاشون.

  11. ?? خداییش این سایت ancient-code مایه خندس. جان هرکی دوس داری دس وردار صابری

  12. ممکنه هم قبل از آلمانی ها انسان های دیگری هم به آنجا رفته اند مثلا هولفا،فرعون…….

  13. صد درصد امریکا یه کارایی کرده… من مطمنم امریکا یه کارایی کرده قبلا

    • با سلام بنظر من چون پیش بینی شده ک ممکنه به دلایلی سال ۲۰۳۳ یه شهاب سنگ به زمین برخورد کنه و همانند اون شهاب سنگی ک باعث شد نسل دایناسورا منقرض بشه ،امکان انقراض ادما با این برخورد هم هست،حتما شاهد جابجایی ادما از زمین به مریخ هستیم از سال ۲۰۳۰ به بعد .

      • دوست عزیز نگران نباش انقدر تو این جهان موشک هست که میتونه تو فضا نابودش کنه

        • موشک ها زیاد اثری رو شهاب سنگ ها مختلط نمیذاره

          • شمام چقد ترسیدینا آپوفیس 300 متری فوقش بتونه یه شهرو نابود کنه در صورتی که شهاب سنگ منقرض کننده دایناسورها 15 کیلومتر پهنا داشت!
            “””اگر شهاب سنگ آپوفیس به منطقه ای اقیانوسی از زمین برخورد کند احتمال یک “سونامی” بسیار شدید می رود و در صورتی که به نقطه ای از زمین برخورد کند تاثیراتی همچون یک زلزله 8 ریشتری خواهد داشت که اثر تخریبی آن 65 هزار برابر بمب اتمی خواهد بود که در سال 1945 در شهر هیروشیما منفجر شد .در این صورت در شعاع 300 کیلومتری هیچ موجود جانداری باقی نخواهد ماند.”””