تاریخ رونمایی شیائومی می 6 مشخص شد؛ پرچمدار جدید چینی‌ها با بدنه‌‌ی شیشه‌ای!

تاریخ رونمایی از شیائومی می 6 مشخص شد؛ پرچمدار جدید چینی‌ها با بدنه‌‌ی شیشه‌ای!

شیائومی بار دیگر در حال تبدیل شدن به خبرسازترین کمپانی اندرویدی در این مقطع سال است و در حالی که همه‌ی کاربران علاقه‌مند به این برند چینی در انتظار نسل بعدی پرچمداران شیائومی یعنی اسمارت فون شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) هستند، تصویر تبلیغاتی جدیدی منتشر شده است که تاریخ رونمایی از این محصول را نشان می‌دهد.

در این تصویر به تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۷ (۳۰ فروردین ماه) اشاره شده است و در واقع هفته‌ی دیگر همین حوالی، ما شاهد رونمایی از پرچمدار جدید این کمپانی خواهیم بود. قطعا اولین نکته‌ای که در تصویر تبلیغاتی مربوط به شیائومی می 6 جلب توجه می‌کند، حالت شیشه‌ای عدد شش بر روی این تصویر است که این سرنخ را به ما می‌دهد که ممکن است پرچمدار جدید این کمپانی، اولین پرچمدار اندرویدی بازار باشد که بدنه‌ای تمام شیشه‌ای دارد!

تاریخ رونمایی شیائومی می 6 مشخص شد؛ پرچمدار جدید چینی‌ها با بدنه‌‌ی شیشه‌ای!

افشای مشخصات شیائومی می 6 قبل از رونمایی رسمی

علاوه بر این تصویر هیجان‌انگیز که در صورت شیشه‌ای بودن بدنه‌ی می ۶ می‌تواند به یک بمب خبری واقعی تبدیل شود، تصویری نیز از سوی بنچمارک انتوتو منتشر شده است که حضور پرچمدار ۲۰۱۷ شیائومی در این تست بنچمارک را نشان می‌دهد. مسئولان این تست بنچمارک از شیائومی می 6 با نام رمزی sagit یاد کرده‌اند.

اگر این مشخصات مربوط به محصول واقعی باشد، انتظار داریم که می ۶ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ به عنوان قوی‌ترین پردازنده‌ی موبایل در حال حاضر، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، نمایشگری دارای رزولوشن فول اچ دی (۱۰۸۰ پیکسلی)، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۴۰، سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱، دوربین اصلی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی برخوردار باشد.

تاریخ رونمایی شیائومی می 6 مشخص شد؛ پرچمدار جدید چینی‌ها با بدنه‌‌ی شیشه‌ای!

جالب است بدانید که چندی پیش نیز مشخصات این دیوایس با نام رمزی sagit بر روی پایگاه بنچمارک گیک بنچ منتشر شده بود. اما تفاوت آن نتایج با نتایج امروز در این بود که پایگاه گیک بنچ دو مدل مختلف از این گوشی با حافظه‌‌های رم ۴ و ۶ و ظرفیت‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را لیست کرده بود. اما در تست انتوتو تنها به مدل دارای رم ۴ گیگابایتی پرداخته شده و صحبتی از مدل دوم به میان نیامده است.

گفتنی است که علیرغم این رونمایی زودهنگام، نباید انتظار داشته باشید که شیائومی می 6 به این زودی‌ها وارد بازار شود. در واقع پرچمدار جدید چینی‌ها به سبب این که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام برخوردار خواهد بود، باید در برنامه‌ی زمان‌بندی فشرده‌ی این قطعه منتظر بماند و احتمالا بعد از تامین قطعات مورد نیاز برای تولید گلکسی اس ۸، نوبت به دیگر کمپانی‌های سازنده‌ی اندرویدی خواهد رسید؛ به طور مثال گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی که قرار است از این پردازنده برخوردار باشد، حداقل تا قبل از ماه ژوئن وارد بازار نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*