آیفون اولد

احتمالا اپل برای تولید دو آیفون اولد دیگر آیفون 7 اس را تولید نمی‌کند

یک سایت چینی ادعا می‌کند اپل دیگر دو آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را تولید نخواهد کرد و به جای آن دو آیفون اولد را تولید خواهد کرد.

ما در گزارش‌هایی که تا کنون منتشر کرده‌ایم خبر از رونمایی سه مدل آیفون در سپتامبر سال جاری میلادی داده‌ایم. به لطف این ایده اپل قصد دارد دو مدل بهبود یافته نسل های حال حاضر گوشی خود را به نام‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس (Apple iPhone 7s & iPhone 7s Plus) رونمایی کرده و در کنار آن نیز از یک نسخه مخصوص دهمین سالگرد عرضه گوشی های خود نیز پرده برداری کند.
اما گزارش جدیدی منتشر شده است که بر اساس آن اپل قصد دارد از دو گوشی مدل S خود گذر کرده و به جای آن دو آیفون به نام‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 & iPhone 8 Plus) حاوی نمایشگر تمام صفحه اولد را رونمایی خواهد کرد. بنابراین آیا دلیلی مبنی بر این که اپل دو آیفون خانواده 7 اس را هم در کنار این دو اولد خود عرضه کند وجود دارد؟

آیا آیفون 8 و 8 پلاس دو آیفون اولد اپل هستند؟

MicGadget، یک وب سایت چینی حوزه تکنولوژی انگلیسی زبان برای مدت طولانیست که ادعا می‌کند اپل دو آیفون 7 اس را تولید نخواهد کرد. این وب سایت گزارش می‌دهد که اپل به شریک تجاری خود کمپانی فاکسکان (Foxconn) تنها سفارش تولید دو مدل گوشی جدید را داده است. همچنین، کمپانی کوپرتینویی اپل نمی‌تواند ده‌ها میلیون نمایشگر اولد سامسونگ را به صورت جداگانه برای دو گوشی آیفون 7 اس و 7 اس پلاس خود نیز سفارش دهد. علاوه بر این، منابع نشان می‌دهند که هر دو آیفون اولد سری 8 حاوی دوربین دوگانه پشتی هستند. این بدان معناست که اپل دیگر روال دو گوشی آیفون 7 و 7 پلاس را که تنها یکی از آنها به دوربین دوگانه مجهز است ادامه نخواهد داد. در حال حاضر دوربین دوگانه به عنوان یکی از جریانات اصلی گوشی های هوشمند تبدیل شده است و اپل نیز در نظر دارد این قابلیت جذاب را در اختیار طرفداران هر دو گوشی فبلت و 4.7 اینچی خود قرار دهد.
صادقانه باید بگوییم که دشوار است ما به گزارش یک وب سایت که عنوان می‌کند به نقل از برخی دوستان خود در فاکسکان به این اطلاعات دست پیدا کرده اعتماد کنیم. بنابراین تنها چیزی که می‌تواند این قضیه را روشن کند، زمان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*