آمازون اکو شو

آمازون اکو شو مجهز به نمایشگر لمسی رونمایی شد

آمازون اکو شو (Amazon Echo Show) مجهز به نمایشگر لمسی 7 اینچی و دستیار هوشمند الکسا رسما معرفی شد. این دستگاه هوشمند نسخه حاوی نمایشگر آمازون اکو است.

آمازون رسما از یک دستگاه جدید خانواده اکو خود رونمایی کرد؛ یک دستگاه مجهز به نمایشگر لمسی همراه با دستیار هوشمند الکسا به نام آمازون اکو شو. هرچند این دستگاه رسما معرفی شده است، اما در حال حاضر شما می‌توانید آن را با قیمت 229 دلار پیش خرید کنید و خبری از فروش قطعی آن نیست.

آمازون اکو شو از قابلیت‌هایی یکسان با اسپیکر اکو (شامل تنظیمات تایمرها و گوش دادن به موسیقی) برخوردار است، اما نمایشگر آن قابلیت‌هایی بیشتر را نیز به آن افزوده است.

آمازون اکو شو

این نمایشگر به کاربران اطلاعاتی بیشتر از کوئری‌های الکسا (به طور مثال نمایش گزارش کامل آب و هوا و یا تمامی مراحل دستور العمل‌ها) را ارائه می‌دهد و می‌توان از آن برای نمایش ویدیوهایی همچون بسته‌های خبری شبکه‌های معتبر، ویدیوهای وب سایت یوتیوب و البته آمازون ویدیو استفاده کرد.

ویدیو معرفی امازون اکو شو

 

درست همانند سایر محصولات آمازون، Echo Show نیز از بهترین سرویس های این کمپانی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی می‌تواند با استفاده از تصاویر ذخیره شده در “Prime Photos” به عنوان یک آلبوم دیجیتالی عکس مورد استفاده قرار گیرد و زمانی که در حال پخش موسیقی از اپلیکیشن آمازون موزیک هستید، متن ترانه آن را به نمایش بگذارد. آمازون می‌گوید این دیوایس همچنین می‌تواند به لطف وای فای به دوربین‌های امنیتی متصل شود. پس از نصب، شما می‌توانید با گفتن دستورات صوتی نظیر «آمازون، به من پشت در را نشان بده» از این قابلیت بهره‌مند شوید.

آمازون اکو شو

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های جدیدی که آمازون اکو شو از آن برخوردار است، قابلیت دسترسی به تماس‌های صوتی و تصویری است. اگر کاربران از اپلیکیشن الکسا استفاده کنند، قابلیت جدیدی به نام “Drop in” به آن اضافه شده که مختص برقراری تماس هایی با دوستان، اعضای خانواده و سایر مخاطبان در هر زمانی از روز طراحی شده است. دریافت کنندگان سپس به مدت 10 ثانیه یک پنجره را مشاهده خواهند کرد که می‌توانند آن تماس را تایید، رد و یا سوییچ به تماس صوتی کنند. آمازون می‌گوید این قابلیت می‌تواند در موارد همچون دسترسی سریع به خویشاوندان کهنسال خانواده بسیار مفید واقع شود.

قیمت فروش آمازون اکو شو

آمازون اکو شو همراه با تکنولوژی میکروفون نظیر نسخه صوتی اکو عرضه خواهد شد، اگرچه آن به جای 7 میکروفون از 8 میکروفون برخوردار است. نمایشگر آن 7 اینچی است که بر روی فریم آن یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و یک جفت اسپیکر نیز قرار گرفته است. این دستگاه از 28 ژوئن (7 تیر ماه) و با قیمت قطعی 360 دلار به فروش خواهد رسید.