فاو بسترن بی 30

خودروهای فاو بسترن بی 30 و بی 50 توسط گروه بهمن در ایران رونمایی شد

خودروهای فاو بسترن بی 30 (Faw Besturn B30) و بی 50 (Faw Besturn B50) به عنوان محصولات جدید گروه بهمن در حاشیه گردهمایی سالانه نمایندگان این گروه رونمایی شد.

روز گذشته، گردهمایی سالانه نمایندگان گروه بهمن در هتل المپیک برگزار شد و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه، برنامه و محصولات آینده این گروه را تشریح کردند. علاوه بر آن در این مراسم طی یک قرعه‌کشی به پنج نفر از خریداران خودروی آسا، سفر هفت روزه به چین با یک همراه جایزه داده شد.

همچنین در حاشیه این مراسم، خودروهای فاو بسترن بی 30 و بسترن بی 50 که در ایران با نام آسا به فروش می‌رسد به عنوان محصولات جدید این شرکت رونمایی شدند. فاو B30 دارای ویژگی‌هایی مانند گیربکس 6 سرعته آیسین ژاپن، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، نویگیشن، سیستم صوتی با 6 بلندگو، سیستم فرمان برقی، دوربین دید عقب، سنسور، چراغ روشنایی در روز، فرمان چرمی و صندلی‌هایی با پوشش چرمی است. این خودرو از موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ VCT با قدرت 107 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر بهره می‌برد.

فاو بسترن بی 30

فاو B50 نیز خودرویی است با سبک جدید طراحی این شرکت چینی که پیشرفت‌های چشم‌گیری در آن مشاهده می‌شود. موتور 1.4 لیتری توربو 136 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک at ساخت آیسین ژاپن از جمله ویژگی‌های این خودرو محسوب به شمار می‌رود. گفته می‌شود که این خودرو با همکاری شرکت فولکس واگن طراحی شده است. این خودروها به تازگی توسط گروه بهمن برای مراحل آزمایشی به ایران آورده شده و اکنون به نظر می‌رسد که خط تولید آن‌ها در کشورمان آماده شده است.

فاو بسترن بی 30

قیمت احتمالی فاو بسترن بی 30 در ایران

هنوز قیمت دقیق خودروهای جدید گروه بهمن یعنی فاو بسترن بی 30 و بی 50 اعلام نشده اما مدل پایه B30 در چین حدود 69 هزار و 800 یوآن قیمت دارد و قیمت نسخه فول اتومات آن به 92 هزار و 800 یوآن می‌رسد. با این حساب پیش‌بینی می‌شود که بسترن بی 30 در ایران قیمتی بین 39 تا 51 میلیون داشته باشد.

فاو بسترن بی 30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    لطفا کسی که بسترن داره ی کم اطلاعات بده
    ممنون