ارسال پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی (آموزش)

آموزش ارسال پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

اگر در جلسه‌ای هستید یا رانندگی می‌کنید و نمی‌توانید به پیامک های دریافتی پاسخ دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه پاسخ خودکار به پیامک ها در گوشی های اندرویدی آشنا کنیم.

شما از این پس قادر خواهید بود تا با ارسال پاسخ هایی همچون «در جلسه هستم» یا «در سینما هستم» به صورت اتوماتیک، دیگران را مطلع کنید که در چند ساعت آینده مشغول هستید و در دسترس نخواهید بود. این آموزش نه تنها به کاربران اندرویدی این امکان را می‌دهد که پیامک های زمان‌بندی شده ارسال کنند، بلکه آنها را قادر خواهد ساخت تا با ارسال پاسخ خودکار به پیامک ها، به انجام راحت‌تر کارهای روزمره خود بپردازند.

ارسال پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی

اپلیکیشن SMS Auto Reply Text Message ابزاری‌ست که وظیفه اصلی آن، ارسال پاسخ خودکار به پیامک‌های دریافتی است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید این قابلیت را خاموش کرده، روشن کنید و یا زمان‌بندی لازم (ساعت، تاریخ و یا روزهای هفته) را انجام دهید.

ارسال پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی (آموزش)

شما همچنین قادر خواهید بود تا پروفایل‌های مختلفی را با پیامک های متفاوت ایجاد کرده و یا تعیین کنید که چه کسانی می‌توانند پیامک های خودکار شما را دریافت کنند. این پیامک ها هم می‌توانند در جواب اس ام اس‌های دریافتی باشند و هم می‌توانند به شخص تماس‌گیرنده ارسال شوند. علاوه بر این، شما می‌توانید تعیین کنید که پیامک های خودکار شما به لیست مخاطبین گوشی ارسال شود و یا تنها شماره‌های ناشناس آنها را دریافت کنند. البته امکان شخصی‌سازی لیست نیز وجود دارد؛ اینکه ارسال پاسخ خودکار به پیامک های چه کسانی انجام گیرد و یا کدام مخاطب یا مخاطبین در لیست «عدم ارسال» قرار بگیرند.

ارسال پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی (آموزش)

شما با استفاده از اپلیکیشن SMS Auto Reply Text Message، این امکان را به برنامه می‌دهید تا به لیست مخاطبین، پیامک‌ها و تماس‌های صوتی دسترسی داشته باشد.

ارسال پاسخ خودکار به پیامک ها در مکانی خاص

شما همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار کاربردی IFTTT تنها به پیامک‌ها یا تماس‌هایی که از یک یا چند شماره خاص ارسال می‌شوند، به صورت اتوماتیک پاسخ دهید. کافی‌ست اپلیکیشن IFTTT را نصب کرده و تعیین کنید که ارسال پاسخ خودکار به پیامک‌هایی فرستاده شود که حاوی یک متن خاص هستند. شما حتی قادر خواهید بود تا به IFTTT بیاموزید که اگر در مکانی خاص باشید، چه پیام‌هایی از طرف شما به شخص مورد نظر ارسال شود.

ارسال پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی (آموزش)

لازمه استفاده از این ابزار، نصب نرم افزار اندرویدی IFTTT و فعال کردن کانال Android Message در این اپلیکیشن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*