اندروید 7.0 برای شیائومی می مکس

انتشار آپدیت اندروید 7.0 برای شیائومی می مکس

اندروید 7.0 برای شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) عرضه شد تا این فبلت بسیار زیبا نیز طعم جدیدترین نسخه اندروید تا به امروز را بچشد. با دریافت این به روزرسانی رابط کاربری به MIUI 8.5.1.0 ارتقا پیدا می‌کند.

شیائومی می مکس فبلت بزرگ و بسیار زیبای این گوشی‌ساز چینی است که حدود یک سال از زمان عرضه آن می‌گذرد. این دستگاه، پیش از تمامی محصولات دارای طراحی خاص امروز، دارای حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگر خود بود. متاسفانه به خاطر کانال‌های رسمی در کشورهای دیگر، کاربران بیشتر کشورهای دنیا از امکان خرید آن محروم شدند.

از طرفی دیگر، آن دسته از کاربرانی که موفق به خرید شیائومی می مکس شده بودند، نمی‌توانستند از اندروید 7 در آن استفاده کنند. در هر صورت اکنون که زمزمه‌های توسعه اندروید 8 نیز به گوش می‌رسد، شیائومی تصمیم گرفت اندروید نوقا را به فبلت شیک خود بیاورد.

به روزرسانی اندروید نوقا برای شیائومی می مکس قابلیت‌های مختلفی را به ارمغان می‌آورد که به عنوان نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به افزوده شدن سوییچ‌های مختلف در نوتیفیکیشن بار و همچنین امکان مخفی کردن نوتیفیکیشن‌ها حین قفل بودن دستگاه اشاره کرد. این آپدیت، پچ امنیتی ماه می را نیز در دل خود دارد که سبب افزایش امنیت نرم افزاری دستگاه می‌شود.

محدودیت در عرضه اندروید 7.0 برای شیائومی می مکس

تنها کاربرانی می‌توانند این به‌ روزرسانی را دریافت کنند که دستگاه آن‌ها دارای 3 گیگابایت حافظه رم است. این موضوع می‌تواند برای کاربران شیائومی می مکس پرایم ناراحت‌کننده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*