گوشی موبایل مجهز به دوربین دوگانه نوکیا

گوشی موبایل مجهز به دوربین دوگانه نوکیا امسال عرضه می‌شود

بر اساس جدیدترین اخبار، گوشی موبایل مجهز به دوربین دوگانه نوکیا با سنسورهای دوربین زایس و نام احتمالی نوکیا 9 (Nokia 9) در سال جاری عرضه خواهد شد.

کاربران، پرچمداری گوشی های موبایل سری N نوکیا در حدود ده سال پیش را هرگز از یاد نخواهند برد. یکی از ویژگی‌های مهم این محصولات، استفاده از دوربین‌های ساخت دست شرکت محبوب زایس بود که سبب می‌شد توانایی آن‌ها در بخش عکاسی و فیلم برداری افزایش پیدا کند.

گوشی موبایل مجهز به دوربین دوگانه نوکیا در همکاری با شرکت زایس ساخته می‌شود

حال اچ ام دی گلوبال به عنوان شرکت دارنده حق استفاده از برند نوکیا برای ساخت گوشی موبایل، تصمیم دارد این همکاری قدیمی را مجددا احیا کند. طی قرارداد همکاری اچ ام دی گلوبال و زایس، قرار شده دوربین‌های دارای این برند مجددا به گوشی های موبایل نوکیا برگردند. طی ارسال یک توییت اعلام شد اولین نتیجه این همکاری، معرفی نخستین گوشی موبایل مجهز به دوربین دوگانه نوکیا خواهد بود. به عقیده اچ ام دی گلوبال قرار است تا استاندارد ثبت عکس جدیدی به صنعت موبایل پای بگذارد.

گوشی موبایل مجهز به دوربین دوگانه نوکیا

محصولات سری N تنها دستگاه‌های مجهز به دوربین‌ های زایس نبودند. اوج خلاقیت این شرکت برای توسعه یک دوربین برای گوشی موبایل را می‌تواند در دو مدل نوکیا Pureview 808 و لومیا 1020 مشاهده کرد که مجهز به دوربین‌هایی 41 مگاپیکسلی هستند! این دو دستگاه به ترتیب در سال‌های 2012 و 2013 معرفی و جزو بهترین محصولات در زمان خود محسوب می‌شدند.

بر اساس شایعاتی که تاکنون شنیده‌ایم، یکی از مهمترین مشخصات فنی نوکیا 9 به عنوان پرچمدار اندرویدی آتی نوکیا، مجهز شدن به دوربین دوگانه خواهد بود. با توجه به قرارداد همکاری جدید منعقد شده می‌توان پیش‌بینی کرد نخستین گوشی دارای دوربین دوگانه نوکیا با برند زایس، همین مدل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یه سوال دیکه هم داشتم خواهشاجواب بدین
    اگه مایکروسافت فقط حق امتیاز رابه اچ ام دی داده وکارخانه های تولیدگوشی رو بهش نداده این گوشی هاتوسط چه شرکتی وکجاساخته میشوند؟؟؟؟
    ایا اچ ام دی خط تولیدگوشی داره؟؟؟یامثل اپل شرکت فاکسان چین گوشی هاش تولیدمیکنه؟؟؟
    ایاکیفیت این گوشی هاهمچون گوشی های قبلی نوکیاست؟؟؟
    ایانوکیاهیچ مسولیت ودخالتی درتاییداین گوشی هادارد؟؟؟

  2. باسلام
    مادراین یک دوسال که اچ ام دی گولبال امتیاز نوکیاراخریده فقط مطالبی به عنوان شایعه شنیدیم هی مدام میگن شایعه شده گوشی نوکیا۹شایعه شده……..خوب کی حقیقت عرضه این گوشی ها دربازارجهانی اغازمیشه؟؟؟شایعات راکه مطلب نمیکنن بزارن ببینن اچ ام دی چکارمیخوادبکنه

  3. حالا هدفش از گذاشتن لنز دوم چیه؟ افزایش کیفیت؟ افزایش ابعاد عکس؟ یا عکاسی در حالت پرتره؟