کالبدشکافی میزو پرو 7 پلاس

کالبدشکافی میزو پرو 7 پلاس ؛ نمایشگر دوم چگونه تعویض می‌شود؟

به تازگی یکی از متخصصان Zol با کالبدشکافی میزو پرو 7 پلاس (Meizu Pro 7 Plus)، به بررسی میزان تعمیرپذیری این گوشی و نحوه جدا کردن نمایشگر دوم آن پرداخته است.

اگرچه بخش جلویی دستگاه به آسانی جدا می‌شود، اما هنگام انجام این کار باید مراقب کابل‌های مخصوص نمایشگر اصلی سوپر آمولد و سنسور اثر انگشت “mTouch” باشید. مادربورد C شکل این گوشی نیز از سه جهت توسط یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی احاطه شده است.

پس از آن، باید رابط مخصوص صفحه نمایش دوم را از بخش جلویی دستگاه جدا کرد. در این مرحله مادربورد جدا می‌شود، اما برای رسیدن به نمایشگر دوم هنوز چند قطعه دیگر پیش روی ما قرار دارند. پیش از کنار گذاشتن مادربورد، بهتر است اشاره کنیم که میزو پرو 7 پلاس از تراشه هلیو ایکس 30 شرکت مدیاتک و حافظه‌های UFS2.1 و LPDDR4 سامسونگ استفاده می‌کند.

در نهایت، جدا کردن اسپیکر و باتری راه را برای برداشتن نمایشگر آمولد و کوچک این گوشی باز می‌کنند. به نظر می‌رسد در قرار دادن اجزای مختلف کنار یکدیگر، به خوبی از چسب استفاده شده است. مورد جذاب دیگر نیز انحنای جزئی نمایشگر به منظور پوشیده شدن بخش پشتی است.

با اینکه اجزای مختلف به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، اما میزو پرو 7 پلاس امتیاز تعمیرپذیری بالایی را دریافت نمی‌کند چرا که برای تعویض نمایشگر دوم گوشی، همیشه باید بخش جلویی را هم جدا کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر کالبدشکافی گوشی جدید میزو را مشاهده کنید.

تصاویر کالبدشکافی میزو پرو 7 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    قبلا دولایه مانند بود درب پشتی
    یعنی درب رو که باز میکردی از دوباره یه در نازک هم بود .
    اما احتمالا بخاطر صفحه نمایش دوم این شکلی کردنش
    اما باز خوبه و مثل اینکه راحت قابل تعمیر هست
    ممنون