دودل جدید گوگل

لوگو جدید گوگل دستگاه DJ‌ شد؛ بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد هیپ هاپ به سبک گوگل

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد موسیقی هیپ هاپ، لوگو جدید گوگل در صفحه اصلی وب‌سایت این شرکت، به کاربران اجازه می‌دهد تا نقش یک DJ حرفه‌ای را ایفا کنند.

گوگل دودل نام انحصاری تغییر موقتی لوگوی گوگل در صفحه اصلی است که همراه با مناسبت‌های مختلف تغییر می‌کند. هرچند، برای مشاهده این دودل جدید ممکن است نیاز به تغییر آی پی داشته باشید.

دودل جدید گوگل

طراحان با استفاده از مجموعه‌ای از نمونه‌ها و بیت‌های کلاسیک این سبک همچون Apache در کنار Get Ready و More Bounce to the Ounce و همین‌طور بسیاری از نمونه‌های خاطره‌انگیز دیگر، تلاش کرده‌اند تا کار کردن با دو صفحه گردون تعاملی در دودل جدید خود را لذت‌بخش کنند. به علاوه، اطلاعات مربوط به آهنگ‌ها و نمونه‌ای که برای آنها استفاده می‌شود نیز در دسترس کاربران خواهد بود.

اگرچه این لوگو به صورت روزانه تغییر کرده و مهندسان نیز همیشه ایده‌های فوق‌العاده‌ای دارند، ولی دودل امروز گوگل با زمان‌های دیگر متفاوت بوده و مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک قرار گرفته است.

دودل جدید گوگل

زمان زیادی تا تغییر این لوگو باقی نمانده است؛ پس همین حالا دست به کار شوید و شانس خود را برای تبدیل شدن به یک DJ حرفه‌ای امتحان کنید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*