قیمت و زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8

قیمت و زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8

زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) همزمان با معرفی آن مشخص شد. در این مطلب قیمت گلکسی نوت 8 به عنوان پرچمدار جدید سری نوت را نیز اعلام می‌کنیم.

سامسونگ به همه شایعات و گمانه‌زنی‌ها پایان داد و پرچمدار سری Note در سال 2017 را به صورت رسمی معرفی کرد. با وجود کوله‌بار قابلیت‌های ظاهری، سخت افزاری و حتی نرم افزاری که انتظار می‌رفت این گوشی موبایل به آن‌ها مجهز شود، قیمت گلکسی نوت 8 یکی از بخش‌هایی بود که اخبار ضد و نقیض زیادی درباره آن منتشر می‌شد.

بیشتر این اخبار درباره گران‌قیمت بودن پرچمدار تازه وارد سامسونگ اتفاق نظر داشتند. سامسونگ، قیمت گلکسی نوت 8 را برابر 930 دلار اعلام کرده است که جای تامل دارد! با این حال، ویژگی‌های این محصول به حدی است که هر کاربر علاقه‌مند به دستگاه‌های اندرویدی را به خرید آن ترغیب می‌کنند.

قیمت و زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8

شرکت سازنده برای عرضه گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 8 پلاس خیلی خوب عمل کرد. زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8 ، نشان‌دهنده تصمیم شرکت برای تکرار این روال است. قرار است به فاصله زمانی حدود 3 هفته از رونمایی، از روز پانزدهم سپتامبر (بیست و چهارم شهریور) شاهد آغاز عرضه محصول باشیم.

انتظار داریم تا حدود یک ماه دیگر پرچمدار جدید سامسونگ را در قفسه مغازه‌ها مشاهده کنیم. کاربرانی که برای خرید گلکسی نوت 8 عجله دارند، می‌توانند از همین امشب برای پیش خرید آن اقدام کرده از مزایای ویژه این کار بهره ببرند.

آن دسته از کاربرانی که در طرح پیش فروش شرکت کرده و یا پیش از بیست و چهارم سپتامبر (دوم مهر) اقدام به خرید محصول کنند، هدایای ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. در جدول زیر قیمت محصول در مناطق مختلف و همچنین هدایای سامسونگ برای کاربران را مشاهده می‌کنید. بسته به منطقه، نسخه‌های رنگ مختلفی عرضه خواهند شد.

قیمت و زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8

مهمترین ویژگی‌های گلکسی نوت 8 در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس داشتن دوربین دوگانه و همچنین یک قلم بسیار کاربردی (S Pen) هستند. انتظار داریم همراه با عرضه پرچمدار جدید، قیمت محصولات پیشین کاهش پیدا کند. پس، کاربرانی که به وجود این دو ویژگی اهمیت زیادی نمی‌دهند، می‌توانند درباره خرید گلکسی اس 8 پلاس دارای قیمت کمتر فکر کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه