هدفون های جدید سونی

معرفی هدفون های جدید سونی با فناوری حذف نویز در نمایشگاه IFA 2017

هدفون های جدید سونی مجهز به فناوری حذف نویز، شامل مدل‌های بی سیم WF-1000X، پشت گردنی WI-1000X و مدل WH-1000XM2 در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شدند.

شرکت سونی، انواع هدفون‌های خود شامل هدفون‌های پشت گردنی (neckbuds)، هدفون‌های تو گوشی (earbuds) و هدفون‌های معمولی را برای تمام مشتریان از هر قشری عرضه می‌کند. این شرکت امروز سه مدل جدید از خانواده 1000X با فناوری حذف نویز را در نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی کرد تا به روند موفقیت این هدفون‌ها ادامه دهد.

هدفون های جدید سونی شامل مدل‌های بی سیم WF-1000X،‌ هدفون پشت گردنی WI-1000X و هدفون WH-1000XM2 می‌شود. هر سه مدل دارای فناوری حذف نویز هستند اما این قابلیت در هدفون بی سیم WF-1000X بسیار جذاب‌تر است.

هدفون های جدید سونی

هدفون پشت گردنی سونی WI-1000X

جدیدترین ایربادهای بی سیم سونی دارای باتری با طول عمر سه ساعت هستند. البته کیس شارژ این هدفون‌ها می‌تواند دو بار شارژ اضافی را تامین کند و این بدان معنیست که شما می‌توانید تا 9 ساعت هم از هدفون خود استفاده کنید. همچنین هر بار شارژ کامل این ایرباد حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

هدفون های جدید سونی

ایرباد سونی WF-1000X

شرکت سونی اعلام کرده که محصول جدیدشان مانند ایرپادهای اپل دارای قابلیت ردیابی نیستند و اگر شما آن‌ها را از دست بدهید باید یک مجموعه کامل یا یک کیس جدید خریداری کنید. بر روی هر یک از گوشی‌های ایربادهای جدید سونی یک دکمه قرار دارد که یکی برای فعال کردن صدای محیط و دیگری برای برقرای تماس تلفنی به کار می‌روند.

در جریان نمایشگاه IFA 2017 از سونی پرسیده شد چرا هر دو مدل هدفون تو گوشی و پشت گردنی را با هم عرضه می‌کند؟ در حالی که امروزه بیشتر شرکت‌های تولیدکننده به سمت عرضه هدفون های بی سیم تو گوشی (ایربادها) پیش رفته‌اند. از جمله این نوع هدفون‌ها می‌توان به ایرپاد اپل اشاره کرد. شرکت سونی در پاسخ به این سوال اعلام کرد که می‌خواهد حق انتخاب را به مشتریان خود بدهد و از سوی دیگر هدفون های پشت گردنی، شارژ بیشتری نسبت به ایربادها نگه می‌دارند. بنابراین اگر به مدت زمان بیشتری برای استفاده از هدفون خود احتیاج دارید، هدفون های پشت گردنی جدید سونی (neckbuds) می‌توانند انتخاب بهتری نسبت به ایربادها باشند. هدفون پشت گردنی جدید WI-1000X دارای باتری با دوام 14 ساعت است.

هدفون های جدید سونی

هدفون سونی WH-1000XM2

تاریخ عرضه و قیمت هدفون های جدید سونی

هدفون های جدید سونی در ماه سپتامبر امسال عرضه می‌شوند. قیمت مدل WF-1000X برابر 199.99 دلار، قیمت مدل WI-1000X معادل 299.99 دلار و قیمت مدل WH-1000XM2 نیز برابر 349.99 دلار اعلام شده است. همچنین امکان کنترل هر سه مدل با برنامه جدید هدفون کانکت (Headphones Connect) وجود خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*