جاروبرقی سامسونگ Powerstick Pro با قدرت مکش فوق‌العاده معرفی شد

در جریان نمایشگاه IFA 2017، جاروبرقی سامسونگ Powerstick Pro معرفی شد. این جاروی بی سیم دارای قدرت مکش فوق‌العاده، موتور دیجیتال اینورتر و طراحی ارگونومیک انعطاف‌پذیر است.

جاروبرقی سامسونگ Powerstick Pro دارای دسته 50 درجه و دو برس است که باعث می‌شود تمیز کردن کف آسان‌تر شود. شرکت سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA 2017 در مورد محصول جدید خود اعلام کرد دسته این جاروبرقی به شما کمک می‌کند تا به قسمت‌های سختی مانند زیر مبلمان نیز دسترسی داشته باشید. دو برس این جارو نیز با سرعت 500 دور در دقیقه می‌چرخند و می‌توانند در جهت‌های مختلف، گرد و خاک را در یک نقطه جمع و سپس به داخل جارو بکشند.

جاروبرقی سامسونگ Powerstick Pro

عمر باتری و قدرت مکش جاروبرقی سامسونگ Powerstick Pro

سامسونگ وعده داده که این جاروبرقی بی سیم دارای باتری با عمر 40 دقیقه و مکشی به قدرت 150 وات است. جاروبرقی سامسونگ Powerstick Pro یکی از قدرتمندترین نمونه‌ها در نوع خود محسوب می‌شود و با عملکردی قدرتمند، طراحی ارگونومیک انعطاف‌پذیر و قابلیت تعمیرپذیری آسان به جارویی ایده‌آل برای هر خانه‌ای تبدیل خواهد شد.

جاروبرقی سامسونگ Powerstick Pro

در قلب این جاروبرقی یک موتور دیجیتال اینورتر قرار گرفته و طراحی جارو به گونه‌ای است که فشار زیادی به کمر شخص وارد نشود. تاکنون جزئیات بیشتری در مورد قیمت و زمان عرضه این جاروبرقی بی سیم اعلام نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*