بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

امروز، بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی بازار (با قیمت 400 تا 500 دلاری) را به شما معرفی خواهیم کرد. این محصولات، در کنار مشخصات قدرتمند، قیمت خوبی دارند.

«پرچمداران 400 دلاری» مفهومی بود که اگرچه اوایل جدی گرفته نمی‌شد، اما سرانجام به حقیقت پیوست. امروزه شما می‌توانید گوشی هوشمندی با ظاهر و کارایی محصولات پرچمدار را تنها با 400 دلار از بازار تهیه کنید. در واقع، اگر به هزینه مصرفی‌تان بیشتر از نام برند بها می‌دهید، به راحتی می‌توانید موبایلی در سطح پرچمداران 700 دلار و یا بیشتر را با قیمت 400 تا 500 دلار بخرید.

همین موضوع باعث شد تا در مقاله امروز، به سراغ بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار برویم؛ اسمارت فون هایی که قیمت جهانی آنها در حال حاضر بین 400 تا 500 دلار هستند. با این حال،  ممکن است این قیمت در بازار داخلی ما کمی متفاوت بوده و حتی برخی از این گزینه‌ها هنوز در ایران موجود نباشند.

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی بازار

هواوی نوا 2 پلاس

Huawei Nova 2 Plus

قیمت جهانی: 450 دلار | قیمت در ایران: 1.25 تا 1.35 میلیون تومان

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) نام پرچمدار محبوب هواوی است که با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و امکاناتی که ارایه داده، در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. بدنه فلزی، دوربین اصلی دوگانه، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با کیفیت عالی، کارایی بالا و طول عمر باتری قابل قبول در کنار قیمت مناسب باعث شده تا هواوی نوا 2 پلاس یکی از بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی بازار لقب بگیرد.

هواوی آنر 8

Huawei Honor 8

قیمت جهانی: 325 دلار | قیمت در ایران: 1.15 تا 1.25 میلیون تومان

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

گوشی آنر 8 دارای طراحی منحصربه‌فردی است؛ صفحه نمایش 5.2 اینچی پوشیده شده توسط شیشه 15 لایه‌ای باعث شده تا گوشی خوش‌دست و زیبایی تولید شود. استفاده از ترکیب شیشه و فلز در طراحی، دوربین دوگانه با قابلیت‌های ویژه و کارایی روان در کنار باتری قدرتمند، تجربه شیرینی از کار با آنر 8 را برای شما به دنبال خواهد داشت.

موتورولا موتو ایکس 4

Motorola Moto X4

قیمت جهانی: 400 دلار | قیمت در ایران: ناموجود

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

اگرچه موتورولا موتو X4 با سیستم عامل اندروید وان روانه بازار شده، اما با گوشی پرچمدار خوبی مواجه هستیم. دوربین دوگانه با لنز دوم واید، سیستم عامل روان و طراحی زیبا با قاب عقب شیشه‌ای، نسل چهارم گوشی های موتو ایکس را چشم‌نوازتر از همیشه کرده است.

موتو زد 2 پلی

Moto Z2 Play

قیمت جهانی: 400 دلار | قیمت در ایران: 2.5 میلیون تومان

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار با طول عمر باتری بالا هستید، قطعا موتو زد 2 پلی یکی از بهترین انتخب‌هاست. این موبایل اندروید 7.1 نوقا را در کنار پوسته روان Moto اجرا می‌کند. دوربین اصلی Z2 Play به سنسوری 12 مگاپیکسلی و باکیفیت مجهز بوده که قادر به فیلمبرداری با وضوح تصویر 4K است. این پرچمدار از موتو مودهای موتورولا پشتیبانی کرده که کاربر می‌تواند ماژول‌های شامل باتری اضافی، اسپیکر و پروژکتور به آن متصل کند.

هواوی آنر 9

Huawei Honor 9

قیمت جهانی: 500 دلار | قیمت در ایران: ناموجود

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

هواوی آنر 9 دارای طراحی باریک و زیبا به همراه مشخصاتی رده‌بالاست. آنر 9 را می‌توان نسخه ارتقایافته آنر 8 دانست که قابلیت رقابت و مقایسه با هواوی پی 10 و پی 10 پلاس را دارد؛ گوشی هایی که به مراتب گران‌تر از پرچمدار برند آنر هستند. جمع و جور بودن، کارایی بالا، طول عمر باتری خوب و دوربین باکیفیت باعث شده تا هواوی آنر 9 در جمع بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار قرار بگیرد.

اپل آیفون اس ای

Apple iPhone SE

قیمت جهانی: 350 تا 450 دلار | قیمت در ایران: 1.2 تا 2 میلیون تومان

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

با معرفی و عرضه پرچمداران جدید اپل در روزهای گذشته، گوشی محبوب آیفون SE با کاهش قیمتی نسبی مواجه شد. این محصول با پشتیبانی از شبکه 4G LTE و استفاده از چیپست A9 اپل، دارای سرعتی برابر با گوشی های مجهز به اسنپدراگون 835 است. همچنین، آیفون اس ای را می‌توان تنها گوشی 4 اینچی موجود در این لیست دانست؛ اسمارت فونی جمع و جور که به راحتی با یک دست کنترل می‌شود.

آیفون SE به تازگی به آی او اس 11، جدیدترین نسخه سیستم عامل اختصاصی اپل آپدیت شده و بدین ترتیب، می‌توان بازی‌ها و اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده این کمپانی با قابلیت پشتیبانی از ARKit را بر روی آن نصب کرد. این موبایل همچنین قادر به ضبط ویدیوهای 4K با کیفیت بسیار بالاست. نمایشگر کوچک در کنار روان بودن سیستم عامل باعث شده تا عمر باتری آیفون SE قابل قبول باشد.

ال جی جی 6

LG G6

قیمت جهانی: 500 دلار | قیمت در ایران: 1.7 تا 2 میلیون تومان

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

ال جی جی 6 در هفته‌های اخیر کاهش قیمت جهانی بالایی را تجربه کرده و بدین ترتیب، توانسته در بین بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی قرار گیرد. G6 با قیمت 500 دلار، ارزش خرید بالایی داشته و از مشخصات قابل قبولی در این محدوده قیمت برخوردار است. صفحه نمایش بی‌نظیر، دوربین دوگانه باکیفیت به همراه لنز دوم فوق عریض، نمایشگر بدون حاشیه و طول عمر باتری نسبتا خوب از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای پرچمدار ال جی است.

سامسونگ گلکسی اس 7 اج

Samsung Galaxy S7 Edge

قیمت جهانی: 430 تا 550 دلار | قیمت در ایران: 1.8 تا 2 میلیون تومان

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

با معرفی و عرضه گوشی های پرچمدار گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8، قیمت پرچمدار سال گذشته سامسونگ به محدوده مورد نظر ما (400 تا 500 دلار) رسید.

جنس بدنه‌ای با ترکیب فلز و شیشه، دوربین بسیار باکیفیت، صفحه نمایشی با رنگ‌های زنده، ضد آب بودن و حافظه داخلی قابل ارتقا باعث شده تا گلکسی اس 7 اج را در لیست بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار ببینیم.

اپل آیفون 6 اس

Apple iPhone 6s

قیمت جهانی: 450 تا 550 دلار | قیمت در ایران: 1.9 تا 2.3 میلیون تومان

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

آیفون 6s اپل حافظه داخلی قابل قبولی داشته و قادر است ویدیوهایی تا 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. اپلیکیشن‌های باکیفیت اپ استور در این محصول قابل اجرا بوده و با آپدیت به iOS 11 می‌توان از قابلیت‌های پلتفرم واقعیت مجازی اپل (ARKit) در آن استفاده کرد.

آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اولین گوشی های آیفون بودند که توانایی ضبط ویدیوهای 4K به آنها اضافه شد. ویدیوهای ضبط شده با این اسمارت فون های پرچمدار بسیار باکیفیت بوده و از نرخ بیت بالایی برخوردار هستند. از دیگر مشخصات جالب آیفون 6 اس می‌توان به قابلیت Live Photo، والپیپرهای حرکتی با پشتیبانی از لمس سه بعدی، رنگ جدید رزگلد، پشتیبانی خوب از تکنولوژی “Hey, Siri” و فرمان‌های صوتی دستیار آیفون اشاره کرد.

وان پلاس 5

OnePlus 5

قیمت جهانی: 480 تا 540 دلار | قیمت در ایران: 1.9 تا 2.35 میلیون تومان

بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی موجود در بازار (مهرماه 1396)

اگرچه کمپانی وان پلاس، گوشی وان پلاس 3 را تحت عنوان « پرچمدار 400 دلاری» روانه بازار کرد، اما وان پلاس 5 با قیمت 480 دلار، عملا به مفهوم این شعار پایان داد. با این حال، قرار گرفتن وان پلاس 5 در جمع بهترین گوشی های پرچمدار اقتصادی به یک دلیل کاملا آشنا بود؛ مقایسه قیمت این گوشی هوشمند با مشخصات ارایه‌شده، خبر از ارزش بالای خرید آن می‌دهد. دوربین دوگانه، طراحی زیبا و عملکردی بسیار خوب باعث شده تا وان پلاس 5 در رده بهترین گوشی های بازار نیز قرار داشته باشد. اگرچه ممکن است دوربین آن بهترین دوربین نباشد، اما امکانات دیگری همچون باتری با طول عمر بالا و رابط کاربری ساده و روان آن جزو بهترین‌هاست.

آیا گوشی دیگری را می‌شناسید که جای خالی آن در این لیست احساس شود؟ نام آن را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. واقعا تعجبم
    هیچ نامی و یادی از برند سونی نیست ، نمیدونم چرا همه از سونی بدشون میاد و هیچ یاد و نامی از گوشیهای سونی در اکثر سایتها و تبلیغاتها نمیشه

  2. LG G5 و LG V20 و LG Q8 هم جزو همین گوشی ها هستند
    لطفا اسمشونو بنویسید

    • شیائومی mi mix 2 شروع قیمت ش از ۵۰۰ دلار بسته به حافظه تغییر میکنه جالب اقایون رو هوا بررسی کردند هرجا سرتو میکنی تو سایت سامسونگ رو میبینی ولی خبری از شیائومی نیست

  3. چیزی که من در گوشی فهمیدم خرید از محصولات سامسونگ واپل هست که کیفیت خوبی دارن ولی اکثرا گوشی های چینی بعد از مدتی با کاهش سرعت وکیفیت روبرو میشن.
    این دیدگاه شخصی من هستش دوستان.

  4. ممنونم از بررسیتون. بنظرم lg v20 و mate 9 میتونن توی این لیست باشن

  5. نمیدونم چرا اینقدر با htc مخالفت میشه! گوشی htc 10 واقعا گوشی خوبی هست بدنه زیبا، دوربین بسیار خوب، صدای عالی

  6. هواوی نوا ۲ پلاس از کی تاحالا پرچمدار حساب میشه؟؟پی ۱۰ هواوی ک پرچمداره با قیمت ۱/۷ تو لیست نیس و اونوخ نوا۲ پلاس هس..htc 10 و xz سونی هم میتونس تو لیست باشه…اقتصای تر از htc 10 فک نکنم پیدا بشه..قیمتش ۱/۴ تومنه

    • دوستان عزیز
      ما پرچمداران 400 تا 500 دلاری رو بررسی کردیم. ابتدای مقاله هم به این نکته اشاره کردیم که این قیمت ممکنه تو ایران متفاوت باشه.
      قیمت فعلی برخی گوشی هایی که اشاره شد تو کامنت‌ها رو میگم:
      اکسپریا ایکس زد پریمیوم: 600 دلار
      اچ تی سی یو 11: 650 دلار
      اچ تی سی یو الترا: 600 دلار (500 یورو)
      سایر گزینه‌ها رو هم خودتون بررسی کنید.

    • تبلیغ میکنند نوا ۲پلاس

  7. Huawei Honor 8 Pro رو جا انداختی به نظرم

  8. بازم اچ تی سی 10نیست…

  9. تو این رنج قیمتها که اعلام فرمودین الان دو گوشی اچی تی سی 10 و یو الترا هم هستن با کارایی فوق العاده از هر منظر ولی خوب گویا اینجا فقط شده محل تبلیغ سامسونگ اپل هووایی
    البته سونی هم میتونست محصولاتش باشه تو همین رنج قیمتها تا 2 میلیون تو بازار ایران

  10. سلام.کلا دلیل پدرکشتگی اکثرا سایت ها با سونی رو متوجه نشدیم!!!خدایی توی کارآیی ،عمرمفید و استقامت شاید از همه اینها بهتر باشه

  11. هواوی میت 9 الان شده 1700 بهترین گزینه هست و همه چی تمومه و تازه افت قیمت داشته واقعا همچی تمومه تو خریدش شک نکنین من 1 ماهه دارمش هر روز از خریدم راضی تر میشم قصد تبلیغ هم ندارم یه واقعیته