این کیت نوری الکتریکی با کمترین امکانات ممکن اتاق شما را روشن می‌کند! (ویدیو)

این کیت نوری الکتریکی با کمترین امکانات ممکن اتاق شما را به زیبایی روشن می‌کند! (ویدیو)

یک شرکت بریتانیایی با نام “Bare Conductive” ایده شگفت‌انگیزی را در قالب یک کیت نوری الکتریکی بر روی وب سایت معروف کیک استارتر (Kickstarter) قرار داده است.

کیت نوری توسعه‌یافته به کاربر این امکان را می‌دهد که چند تکه کاغذ معمولی را بدون هیچ برنامه‌ریزی و یا کار تخصصی، به چراغی قابل تنظیم، زیبا و ساده تبدیل کند. در هر کدام از بسته‌های ارائه‌شده توسط این مهندسان خلاق بریتانیایی، وسایل لازم برای ساخت سه نوع چراغ قرار داده شده است؛ یک لامپ لمسی، چراغی که شدت نور قابل تنظیم دارد و لامپی که روشنایی آن با نزدیک کردن دست به یک صفحه مخصوص، فعال می‌شود.

عنصر اصلی کیت نوری شرکت Bare Conductive، رنگی غیر سمی و رسانای الکتریسیته با نام «رنگ الکتریکی» (Electric Paint) است که قابل‌استفاده بر روی کاغذ، پلاستیک و پارچه بوده و امکان ایجاد کلیدهای حساس به لمس، برای کاربردهای فراوانی را فراهم می‌کند. البته رنگ الکتریکی تنها سیال رسانای صنعتی شده در بازار نیست، اما ایده این طراحان خلاق استفاده از چنین موادی را بسیار راحت‌تر می‌کند.

این کیت نوری الکتریکی با کمترین امکانات ممکن اتاق شما را روشن می‌کند! (ویدیو)

در کیت نوری توسعه‌یافته، علاوه بر رنگ الکتریکی، بردی مخصوص حاوی شش لامپ ال ای دی با سه حالت روشنایی مختلف که با اتصال USB برق خود را تامین می‌کنند هم قرار داده شده است. همچنین، برای‌ آن دسته از علاقه‌مندانی که به مقاومت کاغذ در برابر شرایط موجود در اتاق خود اعتماد ندارند، استفاده از مقوا و یا پلاستیک برای ساخت این لامپ روشنایی جالب‌توجه و ساده توصیه می‌شود.

کمپین جذب سرمایه این کیت نوری که با نام “The Electric Light Paint kit” هم شناخته می‌شود، با حداقل مبلغ 36.5 دلار در وب سایت کیک استارتر شروع شده است. در صورت موفقیت این کمپانی بریتانیایی در جذب سرمایه، خریداران در دو ماه آینده از چراغ‌های کاغذی قابل تنظیم برای روشنایی محل زندگی یا کار خود استفاده خواهند کرد. در ویدیو ساخته‌شده توسط طراحان این کیت نوری الکتریکی، کاربرد و نحوه عملکرد ایده توسعه‌یافته به اختصار نمایش داده شده است:

ویدیو معرفی کیت نوری الکتریکی شرکت Bare Conductive

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*