هواوی نوا 2 آی

هواوی نوا 2 آی (Huawei Nova 2i) با 4 گیگ رم و نمایشگر بی حاشیه معرفی شد

هواوی نوا 2 آی (Huawei Nova 2i) بی سر و صدا با 4 گیگابایت رم و نمایشگر تمام‌صفحه رونمایی شد. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی هواوی نوا 2 آی خواهیم داشت.

هواوی نوا 2 آی با نمایشگر بی حاشیه FullView و سیستم 4 دوربینه، اخیرا در لیست شعبه مالزی وب‌سایت Vmall قرار گرفته و شکل ظاهری آن یادآور گوشی های نوا 2 و نوا 2 پلاس خواهد بود.

اگر تصاویر پیش روی برای شما آشنا هستند، بهتر است بدانید هواوی نوا 2i در واقع نام نسخه جهانی گوشی مایمانگ 6 است که چند روز پیش رونمایی شد.

هواوی نوا 2 آی

در رابطه با مشخصات فنی، گوشی جدید هواوی به تراشه کایرین 659 با پردازنده هشت هسته‌ای، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده و نسبت تصویر نمایشگر آن نیز 18:9 است. هرچند، فعلا سازندگان در رابطه با وضوح تصویر این نمایشگر سکوت کرده‌اند. در حاشیه پایینی صفحه، لوگوی هواوی نقش بسته و در بخش بالایی نیز از دوربین دوگانه با دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی برای افکت‌های اضافی در تصاویر سلفی استفاده شده است.

در بخش پشتی هم از همین سیستم دوربین بهره گفته شده؛ با این تفاوت که اینجا دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی در کنار یک فلاش ال ای دی مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده دارند. در این بخش، حسگر اثر انگشت نیز در بخش پایینی دوربین دوگانه افقی گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی نیز می‌توان به باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی، رابط کاربری EMUI 5.1 و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

هواوی نوا 2 آی

گوشی هواوی نوا 2 آی همراه با چندین ژست حرکتی مختلف عرضه خواهد شد تا تعامل کاربر با دستگاه افزایش پیدا کند: کشیدن حرف S روی صفحه باعث ثبت یک اسکرین شات بلند از صفحه نمایش خواهد شد؛ با دو ضربه پشت سر هم به صفحه، اسکرین شاتی معمولی ذخیره می‌شود و انجام این کار با دو انگشت به صورت هم‌زمان، از صفحه فیلم‌برداری خواهد کرد.

هواوی نوا 2 آی در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند، هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*