لپ تاپ گوگل پیکسل بوک

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک (Google PixelBook) با قیمت پایه 999 دلار معرفی شد

لپ تاپ جدید گوگل با نام گوگل پیکسل بوک (Google PixelBook) معرفی شد. در ادامه به بررسی مشخصات، امکانات و ویژگی‌های لپ تاپ گوگل پیکسل بوک می‌پردازیم.

در شرایطی که بسیاری از کاربران در انتظار معرفی نسل جدید کروم بوک پیکسل بودند، لپ تاپ جدید گوگل با نام پیکسل بوک رونمایی شد. این محصول جدید با طراحی 2 در 1، علاوه بر لپ تاپ، نقش یک تبلت را هم ایفا کرده و می‌توان آن را چیزی میان لنوو یوگا بوک و سرفیس بوک مایکروسافت در نظر گرفت. همچنین به ادعای گوگل، پیکسل بوک با وزن 1 کیلوگرم (2.2 پوند) و فریمی به ضخامت تنها 10 میلی‌متر، سبک‌ترین لپ تاپ آنها محسوب می‌شود.

طراحی این محصول جدید همانند یک بلوک تخت بوده و در آن کلیدهای بزرگ، ترک پد عریض و صفحه نمایش 12.3 اینچی با وضوح 1440p گنجانده شده تا ما با محصولی خاص رو به رو باشیم. همچنین بر خلاف سایر سازندگان، گوگل از نمایشگری با نسبت 3:2 و حاشیه‌های نسبتا بزرگ استفاده کرده است.

نسخه پایه لپ تاپ گوگل پیکسل بوک همراه با نسل هفتم پردازنده‌های Core i5 اینتل، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 999 دلار به فروش خواهد رسید. در صورتی که پول بیشتری برای خرید این محصول جدید در نظر گرفته باشید، می‌توانید نسخه گران‌تر با 16 گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده Core i7 را خریداری کنید. سازندگان از دو پورت یو اس بی نوع C نیز استفاده کرده‌اند تا اتصال وسایل جانبی و شارژ دستگاه‌های دیگر امکان‌پذیر باشد.

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک

جدای از طراحی زیبا و سخت افزار قدرتمند، سازندگان با در نظر گرفتن کلیدی اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت، هوش مصنوعی را نیز به پیکسل بوک اضافه کرده‌اند. هرچند، پیش‌تر ما محصولاتی با کلید اختصاصی کورتانا را نیز دیده بودیم. اپل هم با توسعه نوار لمسی تاچ بار، سیری را با مک بوک پرو جدید ادغام کرده است.

صفحه نمایش 12.3 اینچی و لمسی این لپ تاپ، از قلم هوشمند پیکسل بوک پن (Pixelbook Pen) که عملکردی مشابه با قلم قدیمی “Wacom” داشته و به صورت جداگانه با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد نیز پشتیبانی می‌کند. قلم هوشمند گوگل که نیروی مورد نیاز خودر را از طریق باتری‌های AAA تامین می‌کند، از حالت نوشتاری زاویه‌دار  پشتیبانی کرده و با تاخیر تنها 10 میلی‌ثانیه، حتی برای نوآوری و انجام کارهای بیشتر با دستیار صوتی نیز سازگاری خواهد داشت. هنوز تعداد اپلیکیشن های اندرویدی که از این قلم پشتیبانی می‌کنند، مشخص نشده است.

لپ تاپ گوگل پیکسل بوک

پیش‌فروش این لپ تاپ از امروز آغاز شده است و نفیس‌ترین مدل آن با قیمت 1649 دلار، از تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) روانه بازار خواهد شد. در ادامه بیشتر می‌توانید با این محصول جدید آشنا شوید.

گالری عکس لپ تاپ گوگل پیکسل بوک

ویدیوی معرفی لپ تاپ گوگل پیکسل بوک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*