حالت Do Not Disturb گوگل پیکسل 2

حالت Do Not Disturb گوگل پیکسل 2 هنگام رانندگی به صورت خودکار فعال می‌شود

بنا بر تصاویر مربوط به یکی از اپلیکیشن های جدید پلی استور، حالت Do Not Disturb گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2)، هنگام رانندگی به صورت خودکار فعال می‌شود.

به نظر می‌رسد عملکرد اپلیکیشن جدید “Pixel Ambient Services” که به صورت اختصاصی برای گوشی های سری پیکسل توسعه پیدا کرده است، به قابلیت پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به منظور شناسایی خودکار موسیقی در حال پخش و نمایش عنوان و نام هنرمند آن روی لاک اسکرین مربوط می‌شود. همچنین، قابلیتی در این نرم افزار وجود دارد که با فعال شدن آن، حرکت کاربر در صورت استفاده از وسیله نقلیه به واسطه سنسورها و اتصالات بلوتوث شناسایی شده و حالت Do Not Disturb فعال می‌شود.

اشکال این قابلیت جدید، عدم توانایی دستگاه در شناسایی راننده است. به همین جهت حتی اگر شما مشغول رانندگی نیز نباشید، حالت Do Not Disturb گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال باز هم فعال خواهد شد.

حالت Do Not Disturb گوگل پیکسل 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام.

    نظر شما درسته که دین و حجاب رو اینطوری قبول دارین 100% ولی این بنده خدا چون ساداته شاید به نمایش گذاشته باشه خودش رو ولی بازم ی چیزایی از جدش تو وجودش هست که تو وجود دختران عادی و محجبه نیست…. سادات حسینی بازماندگان کربلا هستن و این خانم هم اگر یک دختر معمولی بود شاید اصلا ارزشی نداشت ولی همین که ساداته حسابش 180 درجه توفیق میکنه!

    اینو بدونید سادات بخاطر همین ی تیکه از اجدادشون توشون خوبی و رحم هست و هر چی این ارثیه بیشتر بشه و شجرشون از سادات بیشتری تشکیل بشه خالص تر هستن ….. اکثر علمای بزرگ ما هم که توفیق نهایی داشتن و سرمنشا فیض بودن هم از سادات هستن …. از سید بزرگوار سید بن طاووس بگیرین تا بحرالعلوم ها و معاصرین مثل حاج علی آقای قاضی و علامه طباطبایی و حاج آقا خمینی و …. اینا از عوام معاصر خیلی بالاتر بودن از نظر رتبه معنوی و علمی و عملی.

    ولی حرف حساب در مورد حجاب و عفاف شما کاملا درسته و ی قدم از ایشون جلوتری…. راهتو ادامه بده که توش عاقبت بخیری هست … الحمدالله .

    یا حق