تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس

تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس لو رفت +‌ عکس

کمپانی اچ تی سی دعوتنامه‌هایی را برای یک رویداد خبری ارسال کرده است که ظاهرا مربوط به مراسم معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus)، نخستین گوشی این شرکت همراه با نمایشگر کم حاشیه است.

معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس در 11 آبان

شایعات بیشماری طی هفته‌های گذشته منتشر شده‌اند که همگی خبر از معرفی یک گوشی هوشمند جدید از سوی کمپانی اچ تی سی می‌دهند. آن گزارش‌ها همگی حاکی از آن بودند که ما در ماه نوامبر می‌توانیم شاهد معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس ، نسل جدید مدل یو 11 باشیم. حال کمپانی اچ تی سی رسما اقدام به ارسال دعوتنامه‌هایی برای یک رویداد خبری در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان ماه)‌ کرده است که ظاهرا مربوط به همین محصول نام برده می‌شود.

تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس

دعوتنامه اچ تی سی

گزارش‌های پیشین همگی ادعا می‌کردند که گوشی یو 11 پلاس را می‌توان نسخه‌ی کم حاشیه شده‌ی اچ تی سی یو 11 دانست که اوایل سال 2017 میلادی رسما از آن پرده برداری شد. اچ تی سی دعوتنامه‌هایی که ظاهرا مربوط به معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس هستند را در حالی برای اصحاب رسانه ارسال کرده است که بر روی آن تاریخ 2 نوامبر و  مکان تایپه ذکر شده است. هرچند خود کمپانی اچ تی سی هیچ سخنی از احتمال معرفی مدل پلاس U11 در این مراسم نگفته است، اما غریب به یقین چنین خواهد بود.

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 پلاس

گفته می‌شود یو 11 پلاس از یک نمایشگر 6 اینچی با حاشیه‌های بسیار کم و وضوح Quad HD+ برخوردار است که می‌تواند مهم‌ترین وجه تمایز آن با مدل اصلی یو 11 همین باشد؛ یو 11 به یک نمایشگر 5.5 اینچی ال سی دی معمولی تجهیز شده بود. به نظر می‌رسد در دیگر مشخصات این دو محصول با یکدیگر یکسان باشند. این بدان معناست که ما می‌توانیم چیپست اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی موبایل تایوانی را تایید کنیم.

در حال حاضر اچ تی سی هیچ صحبتی در این مورد نکرده است،‌ اما بر روی دعوتنامه ارسالی ما می‌توانیم کلمه‌ی U‌ را ببینیم که می‌تواند به معرفی محصولی از خانواده تازه به تولید رسیده‌ی U اچ تی سی اشاره داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه طرحش این باشه خیلی زیبا میشه – اما فک نکنم اینقد حاشیه ها باریک باشه