راهکار سازنده برای نبود درگاه جک صوتی در میت 10 پرو هواوی چیست؟

درگاه جک صوتی در میت 10 پرو هواوی (Huawei Mate 10 Pro) حذف شده است. اما چگونه می‌توان در هواوی میت 10 پرو به موسیقی گوش داد؟

روز گذشته هواوی میت 10 و میت 10 پرو را در کنار مدل لوکس میت 10 پورشه دیزاین معرفی کرد. هر سه مدل جزو برترین پرچمداران اندرویدی سال محسوب شده و دارای طراحی زیبایی هستند. همچنین خوشبختانه به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8 اوریو عرضه شده‌اند. با این حال تفاوت‌های قابل توجهی بین هواوی میت 10 و میت 10 پرو وجود دارد.

یکی از مهمترین تفاوت‌ها، که ممکن است کاربران را به خرید یک مدل نسبت به دیگری تشویق کند، عدم تجهیز میت 10 پرو هواوی به درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری است. با این حال، در مدل پایه همچنان این درگاه استاندارد وجود دارد.

میت 10 پرو هواوی

خوشبختانه با وجود حذف این درگاه از میت 10 پرو هواوی ، سازنده در جعبه دستگاه یک ایرفون دارای اتصال یو اس بی نسخه C و همچنین یک آداپتور یو اس بی C به جک صوتی 3.5 میلی‌متری قرار داده است. به لطف این آداپتور اجبار به استفاده از ایرفون هواوی از بین می‌رود و می‌توانید از تمامی هدفون‌های دارای رابط جک صوتی استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای انتخاب از بین دو مدل میت 10 و میت 10 پرو هواوی قیمت آن‌ها است. متاسفانه قیمت هر دو بسیار بالاست و تنها بین گران و گران‌تر مجبور به انتخاب خواهید بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا جالبه همین تبدیل رو تو اچ تی سی یو 11 هم گذاشته شرکت تو محتویات همراه گوشی ، اما در بررسی اون گوشی همه داد وفغان دارن که جک 3.5 رو حذف کرده و به عنوان یه ایراد بزرگ دونستن نقطه ضعف که یا باید اهنگ گوش کنی یا تلفنو شارژ کنی
    اما برا این گوشی وجود اون تبدیل شده راهکار سازنده و انقلابی هواوی و دیگه دوستان هیچ اه و فغانی در خصوص عدم شارژ همزمان گوشی و آهنگ گوش دادن سر نمیدن
    اخه تا کی فقط تبلیغ صرف برا برندهای مشخص واقعا کههههههههههههههههههه